Gjest Johncons Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Noen forvirra kvinnfolk, som jeg ikke vet hvem er, driver å sender folk, til bloggen min. For jeg får masse treff, fra klikk.no, kan jeg se, på Statcounter. Og disse kvinnfolka, da, de sier at det er jeg som skriver, på forum for skrullete kvinnfolk. Dette er tatt rett ut av lufta, og er æreskrenkelse, mener jeg. For jeg har aldri skrevet her, før nå. Bare i tilfelle, noen lurer på dette. Så sånn er nok det. Med Johncons blogg-hilsen Erik Ribsskog PS. Her er mer om dette: http://johncons-mirror.blogspot.com/2012/06/nordmenn-har-luft-i-hjernen.html
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 jada jøss Utrolig hvor mye energi som blir lagt i å få folk inn på denne bloggen, jeg føler at jeg begynner å bli lei av å se den adressen. Men samme hvor mange ganger jeg ser den så klarer jeg ikke å finne det minste lyst til å faktisk trykke på linken......
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har ikke luft i hjernen tenk!!! (iallefal ikke bare)
Zebra78 Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 (endret) hmm ikke vet jeg hvor jeg har fått tanken fra, men jeg har til nå trodd at dette var en barne-tv onkel med blogg om barn (har ikke lest bloggen)..... hvorfor i alle dager blir dette linket til fra DIB til en hver tid? Mannen trenger jo hjelp! Endret 21. juni 2012 av Zebra78
Gjest Kira med en av hver Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Sitat fra bloggen: "Nordmenn er jo nesten ikke som mennesker når de er så dumme, og tar ting rett ut av lufta, synes jeg. De er mer som mongoloide da, mener jeg. Du må nesten være i Disimilis for å klare å være så idiot, mener jeg. Så sånn er det. Bare noe jeg tenkte på. Men men." Så du mener at mongloide ikke er mennesker? Etter å ha tittet på bloggen din har jeg fått bevis på at det ikke bare er kvinnfolk som har luft i hjernen.....
Gjest Gullguttene Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Alle har vel luft i hjernen? Dersom oksygentilførselen til hjernen stopper blir hjernecellenes tilstand kritisk og etter kort tid kan man få permanente skader i hjernen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå