Gå til innhold

Til dere som syntes barseltiden er tøff.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos de aller fleste, så blir ting MYE bedre etter 3 mnd. 3 første måndene er de tyngste. Ting blir bedre for hver dag. Kroppen jobber på spreng, smerter, ny tilværelse, man kjenner ikke babyen helt, må ha mat hele tiden, nattevåk, kolikk... You name it. Jeg følte på alt det. Etter 3 mnd sov han natten rundt, kolikk var over, babyen smilte og lo, og vi knyttet et nytt bånd. Alt tar kortere tid og tilværelsen er ikke så kaotisk. Ammingen er også tøffest i starten. Så vit at det blir bedre!!! :) Det skjedde noe magisk her etter 3 mnd. Jeg hadde en liten fødselsdepresjon, og nå er min snart 6 mnd og alt er egentlig ganske bra! Lykke til. Klem til dere alle. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer. Hos meg var den magiske oppturen etter 4 mnd. Hører fra de fleste at det er i 3 - 4 mnd alder.

Nå er livet deilig:)

Skrevet

Fint innlegg! :)

Her har vi hatt verdens snilleste baby fra dag én. Ingen kolikk, lite skriking og mye kos. Ammingen fikk vi ikke til sammen, men etter "tapet" var innsett, og den lille hadde fått en flaske mm om dagen 1 mnd, ble alt mye bedre. Han vokser og trives godt med mme også! <3

Man elsker de små høyere enn himmelen, men selv om vi bare har hatt fine dager siden fødsel, kjenner jeg likevel på at kjærligheten for den lille vokser mer og mer for hver dag som går. Nå er han snart 4 mnd, og vi blir kjent med personligheten hans mer og mer for hver dag som går. Med den vokser Mammahjertet også, så gled dere til alle dager og epoker fremover. Tøffe dager vil komme, men det er merkelig hvor fort vi mennesker glemmer det som ikke er bra! ;)

Lykke til alle sammen! <3 Og gratulerer med livets største mirakler! <3

*stolt og lykkelig mamma*

Skrevet

Du har nok rett i det meste, men min første sov hele natten fra 6 uker, den andre fra 6 mnd. Jeg gjorde ikke noe forskjell i barselstiden, eller jo - ammet første 6 uker andre 6 mnd.. Så ikke alltid nattevåken forsvinner tidlig. Derfor dere som sliter med det - det er flere som sliter med det samme!

Ellers et fint innlegg:)

Skrevet

Håper det :( 3,5 mnd nå, og det er et helvete fortsatt.. Er heldig om jeg får 1 time sammenhengen søvn.. Hvordan jeg har energi til storebror på 16 mnd er meg et under.

Skrevet

Stemmer ganske bra med mine 3 :) Det er de første månedene som er tøffest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...