Gå til innhold

Tips til effektiv trening man kan utføre hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 160 høy og 53 kilo, så vekta er vel ganske grei (vil gjerne ned 3 kilo).

Men føler meg slapp i fisken og vil gjerne stramme opp. Bor langt fra treningsstudio, så det er uaktuelt.

Spør derfor dere damer om noen har tips når det gjelder effektiv styrketrening hjemme? Vurderer både Total Flex maskin som de selger på tvins, håndvekter, rockering, osv, men har ingen erfaring. Tips mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da burde du kjøpe deg Nintendo wii.Får kjøpt mange ulike treningspill og det er kjempegøy og effektivt! ;)

Skrevet

Slyngetrening er gøy og effektivt

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Hva er slyngetrening forresten ? : )

Skrevet

Mange fysioterapauter som bruker det. Google det du. Jeg har fått tilpasset øvelser av en venninne som er utdannet PT

Skrevet

30 days shred med Jillian Michaels

Skrevet

http://www.bodyrock.tv/ anbefales på det varmeste og om du har android eller iphone kan du laste ned gymboss app (eller annen timer) De bruker noen hjemmeapparater med det kan med litt fantasi lages med det du har hjemme. Nye gratis workouts hver dag, kan love deg at du blir svett. :)

hvis du er på facebook kan du følge denne damen som kommer med ukentlige workouts. https://www.facebook.com/#!/ZuzkaLight

Skrevet

Gå opp og ned trappa er faktisk veldig effektivt. Mer enn man tror. Hvis man gjør det i en stund så merker man treningseffekten av det. Kjenner ei jeg som har gått ned en del kun på å gå opp og ned trapper (som trening da, at hun gjør det kontinuerlig i feks 10 min, ikke vanlig gå i trapper i løpet av dagen).

Skrevet

hiver meg på 30 day shred. Helt fantastisk og så morro. På level 3 nå og er blitt såååå mye fastere i fisken. Mange som har kommentert det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...