Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Treåringen min har et halvt års tid sluknet som et lys klokken seks. Det er veldig tidlig, men det har vært tydelig at han har hatt behov for å legge seg så tidlig. Jeg har stort sett vekket han i sju-tiden når vi skal opp. Nå i det siste har han tullet endel ved leggetid, og han har begynt å våkne halv seks-seks om morgenen.. Men, vi har akkurat sluttet med smokk også, så det kan jo ha sin innvirkning.. Han ligger våken fremdeles. Gråter og bærer seg så pappan er oppe hos han.. Jeg har prøvd å legge han kl sju et par kvelder, uten at det har gitt resultater heller.. I går holdt han på til halv ti.. og likevel klarer han ikke finne roen i kveld. Han sover selvfølgelig ikke noe på dagtid. Hva er det jeg gjør galt?
Rivjernet Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Min er bare nesten 3 år da, men han legger seg kl 19.00.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Du skriver det jo selv, han har sluttet med smokk Må avvenne minstemann her med smokken snart og jeg gruuuuer meg, hu er så avhengig av den!! Legger seg forreste halv 7-7
Gjest yrild Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Heldiggriser... så lenge deres sover. Min sover litt i underkant av 11 timer uansett når han legger seg, så vi har funnet ut at 20 er den beste leggetiden for da våkner han av seg selv rett før 7, våken og blid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå