Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Hvilken kaffe liker dere best? Syns de har så dårlig utvalg i butikken, og lurte på om jeg skulle bestille fra hjemmesiden deres
Goomba84 Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Jeg er av latte-generasjonen, så jeg liker best den og cappucino. Men syns det er kjempedyrt i lengden så jeg har bare pulver i kopp og varmt vann fra maskina til daglig.. Utvalget er forskjellig og, det kommer an på hvilken butikk jeg handler i har jeg merka..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har den, men jeg tror jeg er forvirret. Klarer enda ikke lage en god kopp mocca. Det smaker ikke riktig. Hvor mye skal jeg ha av den brune kapselen og den hvite? Drikker stort sett kakaoen, jeg. Eller iste'en
sillyfilly og Olivia Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Jeg lager latte og mocca på egenhånd. Mye bedre. Rett og slett. Tar en espresso kapsel, noen dl melk(husker ikke hvor mange, har en fast "målekopp") som jeg koker også sirup/sjokoladesaus oppi. Billigere og bedre enn de kapslene. Forøvrig er vi mest glad i Cortado og Americano. Fås kjøpt på Elkjøp. Der er de to kroner billigere også En ting irriterer meg med Dolce Gusto er at vi må selv passe på når koppen er ferdig. Da vi ikke har creative.....
Hybelkanina Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Bruker den nok langt mindre enn opprinnelig planlagt, men når jeg først bruker den er det Mocha, Chai Latte og Ice coffee som er favorittene. Jeg har bestilt lettvariantene av cappucino og latte på nett, merker fint liten forskjell på dem og i tillegg er det veldig mange kalorier å spare på det.
<3 skatten min<3 Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Hvilken kaffe liker dere best? Syns de har så dårlig utvalg i butikken, og lurte på om jeg skulle bestille fra hjemmesiden deres Jeg elsker mild kaffe lungo (ikke den koffeinfrie), men den selger de bare i nettbutikken. (jeg har ikke funnet den i butikk i allefall. Mild, rund og god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå