Gå til innhold

Mye mat? Nylig blitt gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 5 uker på vei og kvalmen har innhenta meg. Verst tidlig på dagen og rett før sengetid.. :( Måtte sove 3 timer på formiddagen idag mens vesla var i barnehage, var så f*ckings kvalm. Idag har jeg spist 2 skiver til frokost, en banan til "mellomfrokost", et glass appelsinjus, to brødskiver til lunsj med to glass melk, en pølse på grillfest og snop.. men ikke såå mye snop :P Må spise igjen nå snart, er kvalm igjen.. Hjelp, tips? Mener det, kan fråtse i alt nå som jeg er dårlig.. Må spise for å holde kvalmen i sjakk, men fins kanskje andre metoder også? Spiser stort sett ikke så mye brød faktisk og er ikke en storspiser til vanlig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he jeg hadde det også sånn :) Var kvalm fram til uke 20 og måtte bare putte noe i munnen heeeele tiden :) Gikk også opp 30 kg i graviditeten! Mitt tips er å prøve å putte sunne ting i munnen i stedet, kjøp frukt og lag smoothie feks! Spis gjerne ofte men lite. Lag saftis av lettsaft som du kan sutte på. Jeg spiste masse brød og store middager - gjør det ikke neste gang, for å si det sånn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...