Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Nå orker jeg ikke mer i dette forholdet....han driver psykisk terror med enorme humørsvingninger og kjefting på ungene hele dagen. Jeg driver egentlig på med utdanning og er hjemmeværende.....men om jeg skal vente til jeg finner meg jobb klikker det for meg. Vil ikke la ungene bli igjen her med han, men kan gå med på 50% om han ønsker det...men hvordan skal jeg greie meg? Jeg forventer ikke i hauger fra NAV, men finnes det noe hjelp når man ikke er i jobb? Jeg har etter hans ønske være hjemme med barn i 12 år så får ikke noe arbeidsledig penger heller...og huset er max belånt så ikke noe å hente der.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 I tolv år? Hjelp.. Uff, nei du får starte med å melde deg opp som vikar på vikarbyrå eller noe? Søk jobber her og der, se om du får napp. Hvor gammel er yngste barnet/a? Er de under 8 år kan du få OS og slikt for en periode, men det kan ta noen mnd å få igjennom..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Hun får ingen ting om de skal ha ungene 50/50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå