Gå til innhold

Inspirert: Hvordan går det med slankingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 175 cm høy og har veid 109 kg. Etter jeg la om livsstilen viser vekten i dag 78 kg, men målet mitt er å komme meg ned til rundt 68 kg som jeg håper jeg når snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink! Tips? :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

170 cm høy, har på det verste veid 125 kg, i 2009 veide jeg 115 kg, har vært gjennom 2,5 svangerskap fra da til nå, og i dag veier jeg 82 kg :-D Målet er 65 kg :)

Skrevet

Rette vei i alle fall :D

Har veid 100,2 kilo. Er nå 78,2 :) Er på vei ned til 73-74 kilo i første omgang. Jeg er 169cm.

Skrevet

155cm. veg 95, har vore oppe i 99 :( jobbar med saka!

Skrevet

Så flink du er :) Veide 121 kg (1.74 høy) for litt over 1 år siden og nå veier jeg 105 , målet er 74 kg så fremdeles lang vei å gå. Spiser vanlig mat, brød, liten tallerken middag osv

Skrevet (endret)

Flink du er!

Jeg er 158cm høy og veide 78kg i januar. Nå veier jeg 68kg. 8kg til første store mål! Håper å nå det før jul ja :)

Endret av Tullsjura
Skrevet

Jeg må bare fortelle at jeg har gått ned 1 kg på 1 ukes tid etter å ha kuttet kraftig ned på karbohydrater samt vært mer aktiv i form av lek på trampolinen med barna. Spiser for eksempel stekt egg med kikerter til lunsj. Laks og grønnsaker til middag. Unngår kveldsmat, men tar noen ganger for eksempel litt vaniljekesam med bær.

Prøver å drikke mye vann.

Skrevet

Jeg gikk ned 10 kg for to år siden. Holder vekten fint, men det krever at jeg løper ca 30 km i uka.

Skrevet

Jeg har kuttet ned på karbo og trente 3 dager i uken, men har nå hatt en skade så å gå er det eneste jeg får lov til, men jeg håper jeg snart får begynne å trene litt med vekter igjen. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...