Von Hertelhofen Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Er på kjøpesenter (...) så blir ungen sulten. Vi går på ammerom og hun får drikke pupp. Så skal hun rape, men denne rapen er våt! Og alt havner i fanget mitt. Interessant å gå rundt på kjøpesenter med en våt flekk fremme på fifinetten. For å ikke snakke om den våte onnik-følelsen. Grrrrr.....
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Hehe... Typisk at slikt skjer når en er borte fra byttetøy
lilja70 Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Den beste unnskyldningen som finnes for å kjøpe seg noe nytt og snertent. Skjer det ofte nok, så er det ingen (gubbe) som kommer til å bite seg merke i om du av og til kjøper deg noe nytt selv om du ikke har blitt spydd på en gang. "Jeg blei spydd på, måtte kjøpe denne, heldigvis jeg fant noe half way decent på salg". -Tror du han kommer til å sjekke om posen med brukte klær lukter våt parmesan?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Folk som bruker hash-tagger andre steder enn på twitter er soialtmeidainkompetente.
Von Hertelhofen Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2012 Lykkelig inkompetent, og nå også med ren bukse
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. juni 2012 #8 Skrevet 22. juni 2012 Nå er jeg mindre sur, og ikke så brysom. Og mer full..
lilja70 Skrevet 22. juni 2012 #9 Skrevet 22. juni 2012 Nå er jeg mindre sur, og ikke så brysom. Og mer full.. Da er vi to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå