Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Jeg er gravid og har kjæreste, og har hatt to til tre samleier ubeskyttet med han i den her aktuelle perioden det nå er snakk om. I mellomtiden var jeg hjemme på barndomsplassen min og sovnet av på et nach etter en fest. Jeg stumpet ikke av, men la meg til å sove når alle andre sovnet. Udugelig gjort av meg. Jeg spurte kompisen min om han hadde gjort noe med meg, men han bedyret at ingenting hadde skjedd. At han kun hadde sovet han også og riktignok sovnet han jo FØR meg. Ja, vi sov i samme seng. Desverre. Likevel har jeg angst for at noe har skjedd, og at han nå er barnefaren. Han har også kjæreste, og mente at hvis det var noen som utnyttet noen så må det ha vært meg fordi han sovnet jo av fØr meg, og jeg var stukket av når han våknet. Jeg la ikke en hånd på han. Jeg bare lurer på om han kan ha gjort noe når jeg sov? Jeg har spurt, men han sier at det er umulig siden han lå og sov og sovnet fØrst. Jeg sov knappe 3-4 timer der og gikk hjem. Det skal sies at jeg kun drakk 4-6 rusbrus/ drinker den kvelden. Hadde man ikke våknet da om noe hadde skjedd? Hva tror dere? Tror bare jeg er hysterisk nå som jeg er gravid med alle disse svingende hormonene. Men når jeg sjekket terminkalkulator mener den at unnfangelsesdatoen må ha vært 1 dag etter datoen/helga jeg var hjemme. Er denne nØyaktig eller? Jeg selv kan ikke huske å ha gjort noe med han og jeg har spurt han per telefon om dette, og han sier vi aldri har hatt sex. Jeg er jo 33 og finner det rart om jeg ikke hadde merket noe etter 4 drinker. Med mindre han ikke har dopet meg ned og lata som han sov.. Nei huff, han sov jo når jeg sovna. jeg har ikke sagt det til noen andre enn ming kjæreste om graviditet. Kun lege som vet og han. Det må jo være kjæresten som er far til barnet? hva tror dere?
elimeli Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Ja, ikke sant. huff,får helt nåja her. Må jo være gravide hormoner som spretter og gjør meg livredd for alle scenarioer. Aldri vært sånn her før. Det er vårt første barn. Går jo ikke an å ikke merke noe "overgrep" av 4 rusbrus og når han sovnet først. Jeg listet meg jo ut også når han fortsatt sov.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Ingen grunn til panikk, du hadde merket om det skjedde noe. Det er ikke akkurat som om de var bevisstløs heller.. Ta det med ro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå