Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 En venninne på facebook har nettopp lagt ut bilde av jentungen på 3 mnd med nylakkerte negler på føttene. Så kommer spørsmålet mitt: er dette virkelig noe som mødre der ute i vårt langstrakte land driver med? Er det jeg som er hønemor og aldri ville gjort det?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Ville aldri falt meg inn å lakkere neglene på frøkna som er 15 mnd, aller minst en baby. Hva skal det være godt for?
Musemorbr / Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Det minner meg om en tenåringsmor som før fødselen drev og bestillte designertøy på nettet. Skinny jeans, dongeriskjørt og vest, og skinnjakke. I str 50. Jeg hadde ikke blitt overrasket over neglelakk der i gården. Men sært og tåpelig som det er, tror jeg ikke ungen tar skade av det heller. Det er nok av de som gjør mye verre ting mot barna sine enn å dolle dem opp på barnslig vis.
Gullungen <3 Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Her er tulla 17 mnd straks og det kunne ikke falle meg inn å ha neglelakk på hverken fingrene eller tærne hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå