Gå til innhold

Er det greit å gi vin til ansatte i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min skal skal begynne på skolen til høsten, og har sin siste dag i barnehagen til uken. Jeg har så lyst til å gi de ansatte en liten oppmerksomhet. De har vært helt fantastiske, og hjulpet gutten min gjennom e vanskelig periode på en fabelaktig måte. Han begynte i den barnehagen som en usikker og redd gutt, og strutter nå av glede og selvtillit.

Jeg er student, og har ikke råd til store gaver, men er det greit å gi en flaske vin og en god sjokolade?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet hadde vel det gått greit. Men hvor mange ansatte er det i denne barnehagen som skal dele på en flaske vin? Og hvordan deler man en flaske vin på så mange personer? ett eggeglass hver?

Jeg mener ikke å disse ideen din HI, men sjokolade høres bedre ut.

Skrevet

Ja :) De har jo ofte vinlotterier på fredager i bhg, så synes ikke det er feil! :)

Skrevet
I utgangspunktet hadde vel det gått greit. Men hvor mange ansatte er det i denne barnehagen som skal dele på en flaske vin? Og hvordan deler man en flaske vin på så mange personer? ett eggeglass hver? Jeg mener ikke å disse ideen din HI, men sjokolade høres bedre ut.

Jeg mente en flaske til hver av de tre ansatte på avdelingen hans, ikke en flaske på deling!

HI

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor du skulle trenge å kjøpe noe, å personlig si akkurat det det skrev varmer nok mye mer.

Synes heller ikke noe om å gi vin hvis du ikke vet at de faktisk drikker vin.

Skrevet

Ahh, men det er jo storartet :) Det blir noe annet.

Skrevet

Ja, selvfølgelig kan du gi vin og sjokolade.

Skrevet

Jeg gir aldri alkohol til personer jeg ikke kjenner personlig, en vet jo aldri om de er tørrlagte alkoholikere eller ikke ;)

Så jeg hadde gått for gavekort, blomster, sjokolade o.l istede.

Skrevet

De setter nok pris på en liten oppmerksomhet uansett hva det er :) Ikke noe galt i å gi vin. Ville nok lagt med et kort hvor du skriver hva de har betydd for deg og sønnen din :)

Skrevet
Kan ikke skjønne hvorfor du skulle trenge å kjøpe noe, å personlig si akkurat det det skrev varmer nok mye mer. Synes heller ikke noe om å gi vin hvis du ikke vet at de faktisk drikker vin.
Kan ikke skjønne hvorfor du skulle trenge å kjøpe noe, å personlig si akkurat det det skrev varmer nok mye mer. Synes heller ikke noe om å gi vin hvis du ikke vet at de faktisk drikker vin.

Det vet jeg at de gjør.

Hi

Skrevet

Kjøp dem vin du :) Det blir dem nok kjempeglade for! :)

Strengt tatt så må du jo ikke kjøpe dem noe da.. Omså bare en liten blomster de kunne hatt på avdelingen med et kort til dem :)

Vldig fin tanke er det iallefall!

Haha, "ifall det er en tørrlagt alkoholiker"

Fryktelig så mange begrensninger man skal gi seg selv iforhold til omgivelsene om man skal tenke slik hele tiden :P

Skrevet
Haha, "ifall det er en tørrlagt alkoholiker" Fryktelig så mange begrensninger man skal gi seg selv iforhold til omgivelsene om man skal tenke slik hele tiden :P

You learn from your own experiences ;)

Skrevet

Jeg har hørt alle tre snakke om å slappe av med et glass vin (høres ut som om det er noe de snakker om hele tiden, men det er det ikke - vi har pratet veldig mye sammen, og slike ting har blitt nevnt), så om de er alkoholikere så er de i alle fall ikke tørrlagte.

Jeg vet at jeg ikke må kjøpe noe, men jeg har så lyst til å markere hvor glad jeg er for det de har gjort for gutten min. Skal henge et lite, personlig kort på hver flaske også.

Da tar jeg en tur på polet! :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...