Gå til innhold

Er det greit å gi vin til ansatte i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min skal skal begynne på skolen til høsten, og har sin siste dag i barnehagen til uken. Jeg har så lyst til å gi de ansatte en liten oppmerksomhet. De har vært helt fantastiske, og hjulpet gutten min gjennom e vanskelig periode på en fabelaktig måte. Han begynte i den barnehagen som en usikker og redd gutt, og strutter nå av glede og selvtillit.

Jeg er student, og har ikke råd til store gaver, men er det greit å gi en flaske vin og en god sjokolade?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet hadde vel det gått greit. Men hvor mange ansatte er det i denne barnehagen som skal dele på en flaske vin? Og hvordan deler man en flaske vin på så mange personer? ett eggeglass hver?

Jeg mener ikke å disse ideen din HI, men sjokolade høres bedre ut.

Skrevet

Ja :) De har jo ofte vinlotterier på fredager i bhg, så synes ikke det er feil! :)

Skrevet
I utgangspunktet hadde vel det gått greit. Men hvor mange ansatte er det i denne barnehagen som skal dele på en flaske vin? Og hvordan deler man en flaske vin på så mange personer? ett eggeglass hver? Jeg mener ikke å disse ideen din HI, men sjokolade høres bedre ut.

Jeg mente en flaske til hver av de tre ansatte på avdelingen hans, ikke en flaske på deling!

HI

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor du skulle trenge å kjøpe noe, å personlig si akkurat det det skrev varmer nok mye mer.

Synes heller ikke noe om å gi vin hvis du ikke vet at de faktisk drikker vin.

Skrevet

Ahh, men det er jo storartet :) Det blir noe annet.

Skrevet

Ja, selvfølgelig kan du gi vin og sjokolade.

Skrevet

Jeg gir aldri alkohol til personer jeg ikke kjenner personlig, en vet jo aldri om de er tørrlagte alkoholikere eller ikke ;)

Så jeg hadde gått for gavekort, blomster, sjokolade o.l istede.

Skrevet