Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Du har 2 barn hjemme, og du går i fødsel?! Familien bor over en time unna, og jordmor sier at jeg kan risikere en styrt fødsel :/ Og ikke kjenner vi mange her som kan ta seg av små søsknene, mens vi må dra på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Du har 2 barn hjemme, og du går i fødsel?! Familien bor over en time unna, og jordmor sier at jeg kan risikere en styrt fødsel :/ Og ikke kjenner vi mange her som kan ta seg av små søsknene, mens vi må dra på sykehuset. Far passer barna, og mor rekvirerer ambulanse og drar på føden?
C.L.H85 Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Mor eller søster kan vel bo hos deg de neste dagene ??Far til barnet?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Latt far passe barna mens jeg fødte. Enten tatt drosje eller latt far kjøre meg til sykhuset med ungene bak. Eventuelt ringt en i familien slik at fer kunne komme på sykhuset når han fikk barnevakt. En time er jo ikke så langt unna. De fleste fødsler tar lengre tid enn det.
Mamma_til_2 Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 ville latt far være hjemme til eventuell barnevakt kom og risikert og føde "alene"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå