Gå til innhold

Hva hadde dere gjort hvis.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har 2 barn hjemme, og du går i fødsel?! Familien bor over en time unna, og jordmor sier at jeg kan risikere en styrt fødsel :/ Og ikke kjenner vi mange her som kan ta seg av små søsknene, mens vi må dra på sykehuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har 2 barn hjemme, og du går i fødsel?! Familien bor over en time unna, og jordmor sier at jeg kan risikere en styrt fødsel :/ Og ikke kjenner vi mange her som kan ta seg av små søsknene, mens vi må dra på sykehuset.

 

Far passer barna, og mor rekvirerer ambulanse og drar på føden?

Skrevet

Mor eller søster kan vel bo hos deg de neste dagene ??Far til barnet?

Skrevet

Latt far passe barna mens jeg fødte.

Enten tatt drosje eller latt far kjøre meg til sykhuset med ungene bak.

Eventuelt ringt en i familien slik at fer kunne komme på sykhuset når han fikk barnevakt. En time er jo ikke så langt unna. De fleste fødsler tar lengre tid enn det.

Skrevet

ville latt far være hjemme til eventuell barnevakt kom og risikert og føde "alene"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...