Gå til innhold

Sitter i gata med alle mine ting. Han kastet meg ut :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, nå som jeg har deres oppmerksomhet vil jeg takke for meg. Har lest mye her inne i det siste, og er så lei alle dere som er så kyniske og lever en dobbelt liv, ja, dere som utenfor forumet er de perfekte mødrene, den perfekte konen, den beste venninnen, og den beste naboen... Men har inne kritiserer dere alt og alle, er forelsket i kameraten til mannen deres, har lyst på andre men og tenker bare på dere selv, og ELSKER og trykke på anonym knappen her inne. Ja, forventer masse dritt fra dere; derfor blir jeg også anonym, hehehe. Men jeg bryr meg ikke. I kveld nyter jeg livet under sola mens dere sitter her og drømmer om et bedre liv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at det ikke bare er 3 brukere her inne, men mange forskjellige typer mennesker?

Du får nyte livet under sola i kveld da og håpe livet ditt blir rikere uten dib.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ja, når det som skrives her inne starter å påvirke en, så er det nok på tide å si takk og farvell. Tror ikke det skal være lett om man har "et forhold" til det som skrives her inne, etter at pc'n er ute av synet ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dette skjønte jeg fint lite av. Var overskriften ment for å få folk til å lese?

Skrevet

jøss,jeg er her inne fordi det er gøy å lese alt det rare folk driver med og lurer på... og er det noe jeg vet eller kan svare på så gjør jeg det.

Men er ikke ute etter å gjøre livet surt for noen selv om jeg omtrent henter popcorn i skapet under de heftigste diskusjoner her;)

Skrevet

Lykke til på livets landevei... hehe

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

*gjesp

Skrevet

Så trist =(

Savner deg allerede. Kommer nok til å tenke på dette hele dagen.

Skrevet

Du kommer nok tilbake...det gjør de alltid...

Gjest Heartbroken
Skrevet (endret)

Så lenge du signerer anonym, mister din storslagne sorti litt av schwungen må jeg si :) om du har til hensikt å forlate oss (hulk) kan det vel ikke har så mye å si hvilket nick du har???

Skjønner heller ikke behovet for å opplyse om at man er SÅ lei og egentlig litt hevet over bermen her inne :)

Men ønsker deg en god sommer :)

Endret av Heartbroken
Skrevet
Vel, nå som jeg har deres oppmerksomhet vil jeg takke for meg. Har lest mye her inne i det siste, og er så lei alle dere som er så kyniske og lever en dobbelt liv, ja, dere som utenfor forumet er de perfekte mødrene, den perfekte konen, den beste venninnen, og den beste naboen... Men har inne kritiserer dere alt og alle, er forelsket i kameraten til mannen deres, har lyst på andre men og tenker bare på dere selv, og ELSKER og trykke på anonym knappen her inne. Ja, forventer masse dritt fra dere; derfor blir jeg også anonym, hehehe. Men jeg bryr meg ikke. I kveld nyter jeg livet under sola mens dere sitter her og drømmer om et bedre liv....

Hehe, javel?:) Kos deg i sola du da, hørtes deilig ut.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Følte du virkelig et så stort behov for legge frem dine meninger under en så forferdelig overskrift? Da er det bra at vi er kvitt deg, for du er da en av dem som ikke bør være her inne og!

Skrevet

Farvel...eh... Anonym? Hvem søren er du, egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...