Milliun Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Nå som skattepengene kommer har jeg håp om å få brukt de til noe fornuftig. Mannen vil ha ny tv selvsagt, men jeg blir gal av den bråkete vaskemaskinen. Jeg skal snart ut i perm, og regner med at mye av klesvasken vil bli tatt av meg på dagtid. Vi bor i leilighet på 70 kvadrat så alle oppholdsrom er jo da i nærheten av badet hvor vaskemaskinen står. Kan noen være så snill å anbefale en forholdsvis stillegående maskin som ikke koster altfor mye?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Kjøpte meg ny Bosch maskin for ikke så lenge siden. Den bråker nesten ingenting, bare litt når den sentrifugerer på det verste. kostet 6000 om jeg ikke tar feil.
Turtelduen Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 LG kjøpte jeg. Bråker nesten ingenting når den sentrifugerer, enda den står vegg i vegg med stuen...
Aliniane Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Sorry avsporing, men litt i samme gata: Hva med stillegående støvsuger? Snart kommer babyen og støvsugeren bråker så mye at selv jeg synes den er skummel (derfor jeg ikke bruker den så ofte!). Noen som har tips?
Annthe og gutta :) Skrevet 1. juli 2012 #6 Skrevet 1. juli 2012 Sørg for at vaskemaskina er børstefri bare, de bråker mye mindre. Ang støvsuger, mine to har aldri brydd seg om støvsugere og sov selv om jeg støvsuget i samme rom som de sov. Men vi har aldri hatt noe hyse-hysj tilværelse, de har fra første dag vent seg til hverdagsstøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå