Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Mitt søskenbarn har et barn med mann som hun har vært gift med i mange år. Da hun ble gravid, begynte han å ligge med ei annen, som han ble sammen med da hun kastet ham ut. Nå fyller ungen 1 år, og hun inviterer både faren og tidligere svigermor i selskap. Men ikke drittkjerringa som far var utro med mens hun gikk gravid (den andre dama visste om at søskenbarnet mitt var gravid og om at de var gift). Far mener at søskenbarnet mitt er urimelig og nekter å komme i selskap uten kjæresten. Hvem er dust her?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Faren er urimelig (og dust), han kan ikke forlange at ekskona skal og vil ha hun som han var utro med i bursdagsselskapet til ungen sin. Faren burde først og fremst tenke på at han har en unge som skal komme i første rekke- ikke hva han selv vil og ønsker. Ganske forståelig at søskenbarnet ditt ikke vil at kjæresten hans skal være med.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Faren må være glad han i det hele tatt ble invitert, for her blir ikke min utro eks invitert i noen selskap.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Om de er sammen enda vil vel denne damen være i ungens liv så kanskje greit å oppføre seg voksent først som sist.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Om de er sammen enda vil vel denne damen være i ungens liv så kanskje greit å oppføre seg voksent først som sist. Voksent? Søskenbarnet mitt fant ikke om utroskapet før barnet var 6 måneder gammelt, så det er relativt nytt brudd. Hadde du ønsket å ha ei kjerring som har ødelagt familien din sammen med dust av eksmann i selskap? De flyttet sammen for 3 måneder siden, så det er overhode ikke sikkert at hun skal være stemor enda. Mest sannsynlig holder det ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Slik situasjonen er nå bør far forstå at det ikke vil være velkomment å ta med den nye dama i bursdag. Kanskje neste år, men absolutt ikke i år og det bør et voksent menneske klare å skjønne.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Hadde ikke bedt den nye dama nei! Og hadde nok ikke bedt bf heller. Han kan vel arrangere egen bursdag? Voksent? At man ikke inviterer den som ødela familien i et selskap har ikke noe med voksen å gjøre-
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #8 Skrevet 21. juni 2012 Jeg hadde bare invitert ekssvigermor jeg. Når en mann bedrar sin gravide kone / mor til sitt barn så fortjener han ingen velvilje. Men mor har i hvert fall strukket seg langt nok her, og far burde se situasjonen utenfra og være litt mer ydmyk!
Gjest yrild Skrevet 21. juni 2012 #9 Skrevet 21. juni 2012 Synes far skal være glad for at hun er voksen nok til å be ham! Selvfølgelig blir ikke den nye kjæresten bedt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå