Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 uker i dag og skal på konsert på lørdag. Den skal være utendørs på et stort område, men jeg lurer på om det farlig for barnet.

Noen som har erfaringer? Skal forresten på Patti Smith, så det er ikke den verste piggtråd-rocken? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går så fint så.

Eneste faren på en konsert er klemfare, hvis du står foran scenen f.eks.

Lyden trenger du ikke tenke på, og ihvertfall ikke i uke 22.

Hadde du stått foran en høytaler i uke 35 ++ så kan det hende minikula hadde rørt på seg, men det er ikke farlig så vidt jeg vet.

Skal selv på Madonna konsert i uke 23. Skal stå foran scenen, men har fått beskjed om at det er god plass ( Golden Circle) og ingen fare for å bli lungemos der.

KOs deg på konsert.

( Du må selvfølgelig passe på din egen hørsel da, hehe )

Skrevet

Var på metallica i 5 mnd og det gikk bare bra! Største problemet mitt var at de stengte baren under konserten så fikk ikke tak i vann og det var veldig varmt og klamt inne! Men folk flest viste hensyn til at jeg sto der med stormagen ( sto ca midt i)

Skrevet

Herregud,.... Hvorfor skal d liksom være farlig for fosteret at mor går på konsert?????????? Graviditet er ikke en sykdom!

Skrevet
Herregud,.... Hvorfor skal d liksom være farlig for fosteret at mor går på konsert?????????? Graviditet er ikke en sykdom!

Jeg har da virkelig ikke påstått det, det var et spørsmål.

Det er ofte svært høy lyd og ting å ta hensyn til.

Skrevet
Haha helt ening, ganske utrolig;)
Skrevet

Jeg spurte legen min og han sa det var greit å gå på konsert bare en stod noen meter fra høyttalerne og litt lengre bak fra scenen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...