Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Hvorfor får aldri de strekkmerker??? De ser jo heeelt like ut etter både ett, to og tre barn!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Hvorfor får aldri de strekkmerker??? De ser jo heeelt like ut etter både ett, to og tre barn! Fordi de har ubegrenset tilgang på sminke, plastisk kirurgi og photoshop?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Hvorfor får aldri de strekkmerker??? De ser jo heeelt like ut etter både ett, to og tre barn! Har ikke strekkmerker jeg heller, 3 barn, og er absolutt ingen supermodell. Tror det er veldig individuelt det der med strekkmerker, og kanskje litt med kosthold og trening under og etter svangerskapet?? Jeg har alltid trent, løp 3 km frem til dagen jeg fødte, og begynte igjen 14 dager etter fødselen. Jeg tror at dette har hjelpt meg.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Hvorfor får aldri de strekkmerker??? De ser jo heeelt like ut etter både ett, to og tre barn! Har ikke strekkmerker jeg heller, 3 barn, og er absolutt ingen supermodell. Tror det er veldig individuelt det der med strekkmerker, og kanskje litt med kosthold og trening under og etter svangerskapet?? Jeg har alltid trent, løp 3 km frem til dagen jeg fødte, og begynte igjen 14 dager etter fødselen. Jeg tror at dette har hjelpt meg. Strekkmerker har ingenting med trening og kosthold å gjøre. Det er hormonelt betinget - noen får masse strekkmerker selv om de har liten mage, og jeg og min bestevenninne, som har hatt diiigre mager, har nesten ingenting. Det som har noe å si på strekkmerker, er hudens elastitet. Og det kan man ikke gjøre noe med verken ved endring av kosthold eller trening.
super* Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Mye redigering, såg ett program på tv for litt siden, der forstørret dei brystene og hofter på modeller. Og laga fin hud på dei. Så modeller er ikke så fine i virkelighetens lys uten redigering
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Har ikke strekkmerker jeg heller, 3 barn, og er absolutt ingen supermodell. Tror det er veldig individuelt det der med strekkmerker, og kanskje litt med kosthold og trening under og etter svangerskapet?? Jeg har alltid trent, løp 3 km frem til dagen jeg fødte, og begynte igjen 14 dager etter fødselen. Jeg tror at dette har hjelpt meg. Hva har kosthold og trening med dette å gjøre?! Jeg spiste noenlunde sunnt under svangerskapet mitt, fikk ikke trent pga bekkenløsning fra uke 23. Fikk 3 små strekkmerker nede ved skambenet. Nå etter fødselen har jeg ikke fått trent stort, mistet mye blod (1,5 liter) under fødselen, og har trenings forbud til blodverdiene mine er noenlunde normale igjen. Min søster levde "super sunt", trente 4 dager i uka, 3 dager i uka rett ved termin, og trente 3 dager i uka første 5 mnd etter svangerskapet, før hun økte til 4 dager i uka igjen. Hun har strekkmerker på hele magen.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Har ikke strekkmerker jeg heller, 3 barn, og er absolutt ingen supermodell. Tror det er veldig individuelt det der med strekkmerker, og kanskje litt med kosthold og trening under og etter svangerskapet?? Jeg har alltid trent, løp 3 km frem til dagen jeg fødte, og begynte igjen 14 dager etter fødselen. Jeg tror at dette har hjelpt meg. Hva har kosthold og trening med dette å gjøre?! Jeg spiste noenlunde sunnt under svangerskapet mitt, fikk ikke trent pga bekkenløsning fra uke 23. Fikk 3 små strekkmerker nede ved skambenet. Nå etter fødselen har jeg ikke fått trent stort, mistet mye blod (1,5 liter) under fødselen, og har trenings forbud til blodverdiene mine er noenlunde normale igjen. Min søster levde "super sunt", trente 4 dager i uka, 3 dager i uka rett ved termin, og trente 3 dager i uka første 5 mnd etter svangerskapet, før hun økte til 4 dager i uka igjen. Hun har strekkmerker på hele magen. Samtidig som det er uklokt å begynne å løpe 3 km hver dag når man ammer, 2 uker etter fødsel, med mindre man er på landslaget og har press på seg. Man skal la kroppen hvile i barseltiden og ikke slanke seg.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #8 Skrevet 21. juni 2012 Har ikke strekkmerker jeg heller, 3 barn, og er absolutt ingen supermodell. Tror det er veldig individuelt det der med strekkmerker, og kanskje litt med kosthold og trening under og etter svangerskapet?? Jeg har alltid trent, løp 3 km frem til dagen jeg fødte, og begynte igjen 14 dager etter fødselen. Jeg tror at dette har hjelpt meg. Hva har kosthold og trening med dette å gjøre?! Jeg spiste noenlunde sunnt under svangerskapet mitt, fikk ikke trent pga bekkenløsning fra uke 23. Fikk 3 små strekkmerker nede ved skambenet. Nå etter fødselen har jeg ikke fått trent stort, mistet mye blod (1,5 liter) under fødselen, og har trenings forbud til blodverdiene mine er noenlunde normale igjen. Min søster levde "super sunt", trente 4 dager i uka, 3 dager i uka rett ved termin, og trente 3 dager i uka første 5 mnd etter svangerskapet, før hun økte til 4 dager i uka igjen. Hun har strekkmerker på hele magen. Samtidig som det er uklokt å begynne å løpe 3 km hver dag når man ammer, 2 uker etter fødsel, med mindre man er på landslaget og har press på seg. Man skal la kroppen hvile i barseltiden og ikke slanke seg. Ikke alle som ammer vet du, glupingen.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #9 Skrevet 21. juni 2012 Har ikke strekkmerker jeg heller, 3 barn, og er absolutt ingen supermodell. Tror det er veldig individuelt det der med strekkmerker, og kanskje litt med kosthold og trening under og etter svangerskapet?? Jeg har alltid trent, løp 3 km frem til dagen jeg fødte, og begynte igjen 14 dager etter fødselen. Jeg tror at dette har hjelpt meg. Hva har kosthold og trening med dette å gjøre?! Jeg spiste noenlunde sunnt under svangerskapet mitt, fikk ikke trent pga bekkenløsning fra uke 23. Fikk 3 små strekkmerker nede ved skambenet. Nå etter fødselen har jeg ikke fått trent stort, mistet mye blod (1,5 liter) under fødselen, og har trenings forbud til blodverdiene mine er noenlunde normale igjen. Min søster levde "super sunt", trente 4 dager i uka, 3 dager i uka rett ved termin, og trente 3 dager i uka første 5 mnd etter svangerskapet, før hun økte til 4 dager i uka igjen. Hun har strekkmerker på hele magen. Samtidig som det er uklokt å begynne å løpe 3 km hver dag når man ammer, 2 uker etter fødsel, med mindre man er på landslaget og har press på seg. Man skal la kroppen hvile i barseltiden og ikke slanke seg. Ikke alle som ammer vet du, glupingen. Nei, men de fleste gjør vel det de første ukene etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #10 Skrevet 21. juni 2012 Hva med de du ser tatt bilde av i privaten, eller i filmer? Modellene og stjernene som er blitt tatt bilde av på privaten på stranden feks.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. juni 2012 #11 Skrevet 21. juni 2012 Hva med de du ser tatt bilde av i privaten, eller i filmer? Modellene og stjernene som er blitt tatt bilde av på privaten på stranden feks. Som sagt, tilgang på plastisk kirurgi, sminke og lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå