Gå til innhold

Svigermor snakker ikke fint om meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun tror jeg ikke vet att hun sier slike ting om meg. Men min mann forteller meg alt hun sier. hun ville ikke att vi skulle gifte oss, ikke att vi skulle flytte sammen, ikke få unger. Hun bryr seg ikke om ungene våres engang. På besøk her ca 1 gang hver 2 mnd. Når hun møter meg, gir hun meg klem, og jeg har ofte vurdert og sagt att jeg vil ikke ha noe klem, pga att jeg vet hun er falsk. He om dagen ringte hun mannen min når han var og fisket laks. Og hun sa han virket lykkeligere når jeg ikke var i nærheten av han, og att han ville snakke mer med hun. Kjente jeg blei skikklig lei meg. Hun prøver og bestemme alt hun får til. Jeg vet hun og brødrene til min mann sitter og snakker om meg når dei er samlet. Og når jeg kommer innom later dei som om jeg er den gode kona til mannen min. Blir så oppgitt jeg vil gi ho ei kule !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dårlig gjort.... Skamme seg skulle de alle sammen...

Skrevet

Sier ikke din mann noe da?

Skrevet

Bit tenna sammen, det er hennes tap og ikke bli kjent med deg, mannen din-sønnen hennes elsker deg det klarer hun ikke forstå, så bare ha en "talk to the hand" utstråling når du møter henne, ikke la henne se at du tar det til deg det er bensin på bålet!! Husk du har tatt sønnen hennes fra hun :)

Skrevet

Nei min mann tørr ikke si i mot sin mor. Det sårer meg og :( får følelsen av att jeg står helt alene. Han er redd for og kjefte på hun.... hi

Skrevet

du burde konfrontere henne..

Skrevet
Nei min mann tørr ikke si i mot sin mor. Det sårer meg og :( får følelsen av att jeg står helt alene. Han er redd for og kjefte på hun.... hi

Be han få seg ett par baller!!!!!

Skrevet

Ja har bedt han om og snakke til hun, men får bare til svar "orker ikke diskutere med hun, du vet hvordan hun blir da" så har gitt opp der. Men jeg vurderer snart og si noe, tror ikke hun hadde blitt så høy i hatten da :) Hi

Skrevet

Jeg vet en ting- og det er at hvis noen i min manns familie hadde snakket stygt om meg, så hadde han jammen smelt tilbake! Hvis han ikke gjør dette i ditt tilfelle, så hadde jeg sagt noe selv. For sånt går da ikke ann!

Skrevet

Høres ut som dette virkelig plager deg, hvis du har guts nok til det, ville jeg tatt en alvorsprat med svigermor for å i det minste få slutt på falskheten. Kanskje bedre at hun er sur på deg når du er tilstede også enn at hun later som alt er bra når det tydeligvis ikke er det. Kanskje hun får et annet syn på deg om du viser deg sterk nok til å kunne snakke med henne direkte også. Jeg har oppelvd selv at folk har fått et nytt syn på meg når jeg har tatt opp et problem med noen direkte som en selvsikker og stor person, de fikk så og si hakeslepp, de hadde nok aldri trodd det om denne puslete jenta. Men jeg ville satt meg ned og terpet på hva jeg skulle sagt på forhånd, og hva formålet med praten var i så fall, så du har noe fornuftlig å komme med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...