Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Hvordan deler dere ukene/dagene? Siden vi ble enig om 60/40 så valgte vi 4 dager hos mor og 3 dager hos far pr uke. Gjør dere også det sånn? Fikk nemlig avslag på OS De mente at fars samvær var for tett oppimot min tid med barnet. Blir frustrert!!!! Da vi skrev samværavtalen har vi også skrivd at den taes opp til vurdering igjen i januar, men vi opplyste ikke at det var pga fars jobbsituasjon, at han må jobbe mer på vinteren, og har derfor ikke mulighet til 3 dager pr uke med barnet For en viktig detalj å glemme å skrive til Nav! Deler dere også feriene 60/40??? Takker så mye for svar!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Her er det blitt mer enn 40%. Det er i utgangspunktet ons-søndag annen hver uke (dvs 5 dager = 35%), som godtas av NAV. Tror også dine barn vil få mer ro med en slik ordning. Slitsomt å reise så mye frem og tilbake mellom 2 hjem. Generelt tror jeg også barna trenger mor litt mer enn far i hvertfall fram til tenårene....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Takk for svar. Hvorfor sier alle at man får OS ved 60/40 da? Far har 6 dager på to uker, og jeg 8. hvis 5 dager = 35% så må vel 6 dager = 40%...? Men på vinterstid vil det uansett bli mer på meg da far må jobbe mer på vinterstid. Dette har jeg nå skrevet brev om til Nav og far har skrivd under på det. Så håper det ordner seg!!!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Men hvor mange dager blir det på hele mnd? 40% altså.. Anonym poster: c1a0c40a416c7160fd772c8537c5419a
Kliko Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Da må du nesten ringe nav og høre. Klage på vedtaket. Syns også det høres sitsomt ut for ungene og dele uka si i to, hver uke. Men det er jo opp til dere det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå