Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Vurderer denne til babyen. Noen som har erfaring som vil si om det er et godt valg eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 INGEN?! Synes jeg ser vogna overalt, men tydeligvis ingen dibbere som har den?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Kan bare si at jeg vurderer den til neste baby og har kun hørt positive erfaringer, bortsett fra det faktum at sittedelen er vendt fra deg.
It's all about me Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Den er knallgod. God å trille, stødig og barnet har masse plass både i bagen og sportsdelen. Vi har lesset opp med mange kg bagasje på håndtaket uten at den vippet, og guttungen har hengt ut på siden mens jeg trillet på ujevn grunn og den tippet heller ikke da. I varmere strøk har barnet sittet behagelig i skyggen av den store kalesjen, og materialet er laget i bahegelig og pustende materiale. Anbefales virkelig.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Vi har den. Babyvogna er helt genial. Lett å trille, lett å bære, god plass. Sportsvognnen også grei, veldig stor og fin å sove i, men mer å pirke på her. Glidelåssystemet er litt knotete, liten plass under vogna når vogna er i liggestilling. Synes det var litt trist å ha han vendt vekk fra deg i begynnelsen.
verdens heldigste mamma Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Veldig god, stødig og fin vogn. Brukt nesten hver dag i over 4 år nå :-) Anbefales til både små og store barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå