Gå til innhold

Sykepenger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske ny på dette med sykmelding, men når er det de egentlig kommer (fra NAV) ?

Står ikke til utbetaling hos meg, gjør det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal vel komme rundt den 24/25 tror jeg. Står dato på nav sine sider en eller annen plass.

Det står ikke til utbetaling hos meg, men regner med at det er noe feil med min sykemelding, så.. :P

Skrevet
De skal vel komme rundt den 24/25 tror jeg. Står dato på nav sine sider en eller annen plass. Det står ikke til utbetaling hos meg, men regner med at det er noe feil med min sykemelding, så.. :P

Skal ikke se bort ifra at det er noe galt med min også. Har vel levert feil blankett eller noe. Typisk meg!

Skrevet

Ring å hør! Jeg har lært en ting om nav, og det er at du må ringe ringe ringe for å få det du skal ha. De kan si ting som "Hm... ja, den har blitt scannet inn, men de har nok glemt å sende den til forvaltningen. Jeg skal sende en purring" Og da skal du være glad for at du ringte inn og hørte!

Skrevet

Ring å hør! Jeg har lært en ting om nav, og det er at du må ringe ringe ringe for å få det du skal ha. De kan si ting som "Hm... ja, den har blitt scannet inn, men de har nok glemt å sende den til forvaltningen. Jeg skal sende en purring" Og da skal du være glad for at du ringte inn og hørte!

Er det noe vits før utbetalingsdatoen? Har ikke så veldig lyst til å mase, tenker dem får nok av mas, hehe.

Skrevet
Er det noe vits før utbetalingsdatoen? Har ikke så veldig lyst til å mase, tenker dem får nok av mas, hehe.

Ja, det er vits ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...