Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Mitt er skikkelig dårlig. Må lade den hele tiden føler jeg. Hver eneste natt ligger den til lading og jeg har gjort alt riktig. Skal det være sånn?
Gjest splætt Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Jeg også lader hver natt. Men jeg er hekta på wordfeud, da. Til å begynne med, før jeg lastet ned noe som helst, lå den i flere dager uten å lades. Ringing og mld virker ikke som det bruker så mye batteri. Søking etter nettverk trekker vel også en del strøm.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Så og si alle smart telefoner bruker mye strøm, men de bør holde hvertfall ut dagen.
marsve Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Min er helt elendig. jeg bruker den mye, men den bør faktisk holde ut dagen. Eneste smartmobilen jeg ikke har hatt problemer med batteriet på er iphone, men liker ikke iphone så da er jeg like langt!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har iphone, batteriet varer alt fra 3 døgn til noen få timer med aktiv spilling. Ved normalt bruk varer den ca 2 døgn. Siden skjermen er mindre på iphone i forhold til s2, så sier det seg selv at iphone bruker mindre strøm. Så lenge telefonen varer hele dagen, synes jeg ikke det er noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå