Gjest AnnaMathea Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Var på jordmorkontroll i dag og er 16 uker. Hun fant ikke hjertelyd med doppler. (Er vel det det er når de bruker gele og elektrisk apparat med lyd??) Sist gang kjente jeg godt med liv fra uke 16. Er det uvanlig å ikke finne hjertelyd i uke 16, flere som har opplevd dette? Var på tidlig ul i uke 12, da var alt bra med den lille.
Elskeråværemamma Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Var litt rart det ja,men kanskje en uerfaren jordmor? Min fant ikke hjertelyd en gang i forrige svangerskap.... Da gikk hun og hentet en annen jordmor som fant hjertelyden.... Hvis hun ikke har henvist deg til sykehus el så er nok alt ok vil jeg tro!! Lykke til :-))
<3 mine søte små<3 Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 kanskje du har ei/ein liten rakker som mi litla jenta:) hun hadde pakka seg godt sammen i det nøste.. legen og jm slet med å finne hjertelyd i a uke 15;)
oktoberguttan + meg Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Var også på kontroll idag hos jordmor, er 21+4 idag å min jordmor fant heller ikke hjertelyden.. Hun sa selv hun syntes det var vanskelig.. men vi kjente både da og nu i ettertid godt med spark, så alt var bra her hvertfall. Men er vel ikke alle som finner den..
Ugress Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Fant ikke hjertelyd før etter uke 21 her. Prøvde rundt uke 16, men da fant hun ikke. Så det er nok ikke uvanlig nei
Gjest AnnaMathea Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Litt godt å høre at flere som finner sent:) Fastlegen fant heller ikke i ettermiddag og da ble jeg henvist til sykehuset. Nervøs for i morgen.
Lettie Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 Her fant ikke legen hjertelyd i uke 24! Men den lille sparket mens han prøvde, så da stresset han ikke så veldig, og jeg sa jo at det ikke var så farlig.. Men håper alt er bra med babyen din og at du kjenner liv snart <3
Overraskelsen Skrevet 25. juni 2012 #8 Skrevet 25. juni 2012 Hadde du morkaka liggende mot ryggen forrige gang? Kanskje den ligger foran denne gangen. Dette kan forklare at man ikke kjenner liv så tidlig, og kanskje det bidrar til at det er vanskelig å finne hjertelyden og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå