Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har en noen seksuelle fantasier som jeg synes er flaue, men hvordan oppstår slike fantasier. Hos meg opptrer de i perioder. Er det noe en kan gjøre for å fortrenge de? Har alle slike fantasier eller er det bare meg?
Musemorbr / Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Synes du de er flaue å ha, eller flaue å skulle snakke om? Mange har fantasier som de føler er tabu å snakke om, og som veldig ofte er noe de aldri ville ha gjort selv om de fantaserer om det. For eksempel så jeg en gang et program der det kom frem at det faktisk er mange som fantaserer om voldtekt, uten at de noen gang kunne tenke seg å bli voldtatt. Noen gjør rollespill av det med partneren sin, men andre holder det for seg selv. Det er vel gjerne sånn med fantasier at man er litt flaue over dem. Selv er jeg litt flau over å fantasere om min mann som han så ut før vi ble sammen. Herregud så flott han var med sin Harley, James Dean stil og 25årings attitude.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Jeg fantaserer om feks. å få og gi ris på rompa, men kan egentlig ikke se for meg at jeg noen gang kan få med meg mannen på noe slik. Dermed kunne jeg godt tenkt meg å vært uten denne fantasien. Jeg har prøvd å fortrenge den, men den dukker stadig opp. En anna ting jeg ikke forstår, hordan oppstå slike fantasier. Tror aldri jeg noen gang har fått ris som barn heller.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2012 #4 Skrevet 13. juli 2012 Er nok mange som liker å få/gi ris. Søk feks. på googel på "spanking", så ser du at du ikke er alene om den fantasien. Når rompa blir dasket, øker blodgjennomstrømningen til kjønsorganet, og det er vel det som er forklaringen på hvorfor mange tenner på det. Men ofte ligger mye av tenningen i hode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå