septembergutt+julibaby Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #26 Skrevet 28. juni 2012 Takk for mange svar! Tenker jo litt jo eldre man blir med 3. jo vanskligere kanskje. Men det kommer sikkert også mye an på babyen, og det vet man jo ikke før:) Minste blir 1 år snart, så vi får tenke på om det blir noe av i løpet av det neste halvåret:) Foreldrene mine synes sikkert jeg er helt sprø! De har kommet med antydninger at de har "nok" barnebarn (4)...hehe...ble nesten litt lei meg! Hvordan funker leggerutiner på kvelden når dere har 3? Har dere mye familie rundt dere som kan støtte dere? Det har nemlig ikke vi, og derfor jeg lurer også litt mer..
blomst89 Skrevet 28. juni 2012 #27 Skrevet 28. juni 2012 Jeg er 23 SNART og vil ha nr. 3... Men ser her at det kanskje er litt tidlig:/ ettersom alle her er rundt 30.. Sistemann blir 1 nå i juli, er det for tidlig å planlegge nr 3 da? Er redd alle rundt blir sjokkert vis vi skal ha så fort igjen!
Gjest Jente07♥ Skrevet 28. juni 2012 #28 Skrevet 28. juni 2012 Vi skal prøve på nummer 3 til høsten, har en fireåring og en snart 3 åring i hus:-) Om det blir baby neste sommer er jeg da 29 år. Tror ikke alder har så mye å si. Min kusine venter nummer 3 snart og hun fyller straks 39 år. Sprek dame og super mamma:-) 35 er da ingen alder, føler du deg ikke ferdig så er du nok ikke det:-)
Mamma i vinden Skrevet 29. juni 2012 #29 Skrevet 29. juni 2012 27 da nr 1 kom, 28 med nr 2 og 33 med nr 3. Trengte en babypause. :-)
HH72 Skrevet 1. juli 2012 #30 Skrevet 1. juli 2012 40 år da nr 2 og 3 kom. Er alene med alle tre og det går bra foreløpig. Du trenger iallfall ikke tenke på legging og denslags, det finnes det løsninger på. Bæresele når de minste er babyer etc.
Mamma til tre gutter Skrevet 3. juli 2012 #31 Skrevet 3. juli 2012 Eg er 27 og fikk nr 3 for ei uke siden.. Mine to andre er 6 år og 3,5 år alle tre gutter så dei to eldste er aktive og krangler mye men det går seg nok til..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. juli 2012 #32 Skrevet 5. juli 2012 Venter på at nummer 3 skal komme ut når som helst, er 25 år Fikk førstemann noen dager før jeg ble 22 og er herlig med tette barn Spent på hvordan denne lille saken som kommer blir mht til soving og om han f.eks får kolikk, men man må bare ta ting som det kommer og håpe på det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå