Gjest Hemmeliganonym Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Hæ? Har blitt utsatt for aprilsnarr før hvertfall
Von Hertelhofen Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Jeg tror du tuller litt med meg nå faktisk....
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Blir tullet med og tuller med andre hver dag, jeg.. Jeg skjønner ikke helt hva du skal fram til, for det er da ikke vanlig å gå igjennom livet uten å bli tullet med? Eller ville du kanskje ha noen eksempler på hva vi har blitt tullet med? Jeg er forvirra
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Mammaen min `tullet` litt med meg i sta faktisk.... hun sa hun skulle ha ungene i morgen kveld, men før skulle hun egentlig ha de fredags morgen, for de, skal vist på ferie sammen eller noe sånt. Da ble, jeg litt, forvirret, så jeg må pakke til ungene, i morgen tidlig, istedenfor, i morgen kveld.... Men vi får se hva som skjer.... Bare noe jeg tenkte på Men vi får se hva som skjer... Ps. Lurer på om jeg skal anmelde henne til han derre lendsmannen eller noe... Bare noe jeg tenkte på Ps.2. Jeg sa det var greit hun skulle ha ungene på ferie da. Ps.3. Men, jeg mente jo fra fredag, ikke torsdag. Så da synes jeg hun tullet litt med meg der. Bare noe jeg tenkte på men vi får se hva som skjer.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Jeg blir tulla med, over hele linja vil jeg si, av barnehagen.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Mammaen min `tullet` litt med meg i sta faktisk.... hun sa hun skulle ha ungene i morgen kveld, men før skulle hun egentlig ha de fredags morgen, for de, skal vist på ferie sammen eller noe sånt. Da ble, jeg litt, forvirret, så jeg må pakke til ungene, i morgen tidlig, istedenfor, i morgen kveld.... Men vi får se hva som skjer.... Bare noe jeg tenkte på Men vi får se hva som skjer... Ps. Lurer på om jeg skal anmelde henne til han derre lendsmannen eller noe... Bare noe jeg tenkte på Ps.2. Jeg sa det var greit hun skulle ha ungene på ferie da. Ps.3. Men, jeg mente jo fra fredag, ikke torsdag. Så da synes jeg hun tullet litt med meg der. Bare noe jeg tenkte på men vi får se hva som skjer. Hehehe, satt faktisk og tenkte at jeg skulle svare noe i samme bane Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se. Ps1: om hi mente at noen hadde tullet med henne her inne kan jeg forstå det, for det er det flere som tuller om. Ps2: om hun er en av de som blir tullet med er det tullete at hun lager et sånt tullete innlegg om tull Ps3: Ser man tilbake på ps1 så er det vel tilstrekkelig å anskaffe en advokat til å se på saken. For hi kan faktisk være i slekt med meg, og da eier jeg jo sånn ca 10% av huset hennes. Kan jeg stevne henne da? Jeg er arbeidsløs og trenger penger nå. Ps4: kan noen låne meg penger? Jeg tuller ikke, hater å bli tulla med. Men jeg fikk høre at mafian hadde pratet med huseieren så huseiern skal bruke leiligheta selv. Det er mafian som har våært ute her. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Har tenkt på å lfytte til sverige eller danmark, men det er ikke trygt da mafian kan flytendes svensk og dansk. Tenkte da på england, men men vi får se. Bare noe jeg tenkte på.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. juni 2012 #9 Skrevet 20. juni 2012 Jada, stadig vekk. Dullet med har jeg blitt og...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 Ja esken min tullet med meg han sa til meg at han ikke hadde noen på si og det hadde han...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #11 Skrevet 20. juni 2012 Det er overhode ikke bra når eSKer har en på si altså... DET er tull det!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 21. juni 2012 #13 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Mine, vil du gifte deg med meg? Ja jeg regner med at jeg har plass til en til i England, men da må du sove på en oppblåsbar madrass som vi handler inn på nærbutikken. Jeg har ikke mer enn 1 stol da, men det går vel greit å sitte på gulvet? Vi kommer til å få det fint. Det er billig i England da, har planer om å investere i en micro. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se. Ps1: Kan du låne meg penger til du kommer? Er arbeidsledig for tiden da jeg overhørte at jeg var forfulgt av mafian og ble tullet med av alle arbeidsgiverne jeg har jobbet for. Måtte flykte i en robåt da jeg ble forsøkt myrdet av familien . Så trenger penger. Ps2: Jeg liker å ta bilder, liker du å ta bilder? Jeg tar bilder av alt og huseierne pleier å tulle med meg dem og. Spent på hvordan det er i england, har øks hvis dem begynner å tulle med meg. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se Endret 21. juni 2012 av Mine ♥ ♥ ♥
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #14 Skrevet 21. juni 2012 Mine, vil du gifte deg med meg? Ja jeg regner med at jeg har plass til en til i England, men da må du sove på en oppblåsbar madrass som vi handler inn på nærbutikken. Jeg har ikke mer enn 1 stol da, men det går vel greit å sitte på gulvet? Vi kommer til å få det fint. Det er billig i England da, har planer om å investere i en micro. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se. Ps1: Kan du låne meg penger til du kommer? Er arbeidsledig for tiden da jeg overhørte at jeg var forfulgt av mafian og ble tullet med av alle arbeidsgiverne jeg har jobbet for. Måtte flykte i en robåt da jeg ble forsøkt myrdet av familien . Så trenger penger. Ps2: Jeg liker å ta bilder, liker du å ta bilder? Jeg tar bilder av alt og huseierne pleier å tulle med meg dem og. Spent på hvordan det er i england, har øks hvis dem begynner å tulle med meg. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se Er du interessert i jobb som ghostwriter i Erik-konsern? Johncons blogg er som Hardyguttene, det er flere forfattere som står bak.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 21. juni 2012 #15 Skrevet 21. juni 2012 Mine, vil du gifte deg med meg? Ja jeg regner med at jeg har plass til en til i England, men da må du sove på en oppblåsbar madrass som vi handler inn på nærbutikken. Jeg har ikke mer enn 1 stol da, men det går vel greit å sitte på gulvet? Vi kommer til å få det fint. Det er billig i England da, har planer om å investere i en micro. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se. Ps1: Kan du låne meg penger til du kommer? Er arbeidsledig for tiden da jeg overhørte at jeg var forfulgt av mafian og ble tullet med av alle arbeidsgiverne jeg har jobbet for. Måtte flykte i en robåt da jeg ble forsøkt myrdet av familien . Så trenger penger. Ps2: Jeg liker å ta bilder, liker du å ta bilder? Jeg tar bilder av alt og huseierne pleier å tulle med meg dem og. Spent på hvordan det er i england, har øks hvis dem begynner å tulle med meg. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se Jeg vil også gjerne flytte til England. Kan jeg også få bo hos deg? Jeg har ikke penger til å betale mat og sånt med, men mitt nærvær veier opp for dette. Men jeg et litt usikker på om jeg kommer inn i England siden det står i passet mitt at jeg er 1,66 m, mens jeg egentlig er 1,65 m Ps1. Tror du de står med målebånd når jeg må gjennom passkontrollen? Ps2. Jeg er vel egentlig 1,64 m så vil jeg bli fengslet hvis jeg prøver å komme meg inn i England? Ps3. Hvis Norge finner ut at jeg har løyet med 2 cm i passet mitt, vil jeg da bli tiltalt for dokument forfalskning? Og hvis jeg gjør det kan jeg søke asyl i England?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 21. juni 2012 #16 Skrevet 21. juni 2012 Mine, vil du gifte deg med meg? Ja jeg regner med at jeg har plass til en til i England, men da må du sove på en oppblåsbar madrass som vi handler inn på nærbutikken. Jeg har ikke mer enn 1 stol da, men det går vel greit å sitte på gulvet? Vi kommer til å få det fint. Det er billig i England da, har planer om å investere i en micro. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se. Ps1: Kan du låne meg penger til du kommer? Er arbeidsledig for tiden da jeg overhørte at jeg var forfulgt av mafian og ble tullet med av alle arbeidsgiverne jeg har jobbet for. Måtte flykte i en robåt da jeg ble forsøkt myrdet av familien . Så trenger penger. Ps2: Jeg liker å ta bilder, liker du å ta bilder? Jeg tar bilder av alt og huseierne pleier å tulle med meg dem og. Spent på hvordan det er i england, har øks hvis dem begynner å tulle med meg. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se Jeg vil også gjerne flytte til England. Kan jeg også få bo hos deg? Jeg har ikke penger til å betale mat og sånt med, men mitt nærvær veier opp for dette. Men jeg et litt usikker på om jeg kommer inn i England siden det står i passet mitt at jeg er 1,66 m, mens jeg egentlig er 1,65 m Ps1. Tror du de står med målebånd når jeg må gjennom passkontrollen? Ps2. Jeg er vel egentlig 1,64 m så vil jeg bli fengslet hvis jeg prøver å komme meg inn i England? Ps3. Hvis Norge finner ut at jeg har løyet med 2 cm i passet mitt, vil jeg da bli tiltalt for dokument forfalskning? Og hvis jeg gjør det kan jeg søke asyl i England? Ja nei i England er de veldig strenge med cm på passet. Husker da jeg skulle til Amerika,da drev dem og tulla med meg i passkontrollen. Han ene så ut som han var i mafian så de har nok kontakter rundt om kring i verden. Jeg har en anelse om at de har folk i england og da jeg fikk streng beskjed fra passkontrollene i england om at jeg ikke fikk reise til amerika igjen. Men men, bare noe jeg tenkte på. Om du er redd for problemet med pass så er det kanskje greit å komme seg til frankrike først, for så og prøve å få tak i en båt. Da helst en robåt så du ikke kommer på radaren til myndighetene. Er det noe alle vet så er det at i frankrike er mafian over alt. Men men, bare noe jeg tenkte på. Ps1: Drar du med robåt fra Frankrike så kan jeg stå og vente på deg på kaia. Men da må du komme på natta, for jeg får rare meldinger om overvåkning her. Noen tuller fælt med meg nå. Ps2: Jeg har god plass da jeg ikke har andre møbler, men mat og madrass må du skaffe selv. Mc Donalds har billig mat, ellers har vi Lidl her og. Pante flasker er en god ide. Ps3: Kan du kontakte søstra mi? hun skylder meg penger da hun og min far tullet med meg da hun var blitt gravid med negern. Hun sa hun måtte ha kondomer, men da var hun allerede blitt gravid. Alle tuller. Har du hus? For da kan du bo hos meg, så kan jeg ta over 10 % av huset ditt? Ps4: Pante flasker er faktisk ikke en god ide likevel kom jeg på, gå på arbeidsledighetstrygd. Men pass deg, de tuller med deg der og. Men men, bare noe jeg tenkte på.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 21. juni 2012 #17 Skrevet 21. juni 2012 Mine, vil du gifte deg med meg? Ja jeg regner med at jeg har plass til en til i England, men da må du sove på en oppblåsbar madrass som vi handler inn på nærbutikken. Jeg har ikke mer enn 1 stol da, men det går vel greit å sitte på gulvet? Vi kommer til å få det fint. Det er billig i England da, har planer om å investere i en micro. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se. Ps1: Kan du låne meg penger til du kommer? Er arbeidsledig for tiden da jeg overhørte at jeg var forfulgt av mafian og ble tullet med av alle arbeidsgiverne jeg har jobbet for. Måtte flykte i en robåt da jeg ble forsøkt myrdet av familien . Så trenger penger. Ps2: Jeg liker å ta bilder, liker du å ta bilder? Jeg tar bilder av alt og huseierne pleier å tulle med meg dem og. Spent på hvordan det er i england, har øks hvis dem begynner å tulle med meg. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se Er du interessert i jobb som ghostwriter i Erik-konsern? Johncons blogg er som Hardyguttene, det er flere forfattere som står bak. Selvsagt, min drøm <3
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 21. juni 2012 #18 Skrevet 21. juni 2012 Mine, vil du gifte deg med meg? Ja jeg regner med at jeg har plass til en til i England, men da må du sove på en oppblåsbar madrass som vi handler inn på nærbutikken. Jeg har ikke mer enn 1 stol da, men det går vel greit å sitte på gulvet? Vi kommer til å få det fint. Det er billig i England da, har planer om å investere i en micro. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se. Ps1: Kan du låne meg penger til du kommer? Er arbeidsledig for tiden da jeg overhørte at jeg var forfulgt av mafian og ble tullet med av alle arbeidsgiverne jeg har jobbet for. Måtte flykte i en robåt da jeg ble forsøkt myrdet av familien . Så trenger penger. Ps2: Jeg liker å ta bilder, liker du å ta bilder? Jeg tar bilder av alt og huseierne pleier å tulle med meg dem og. Spent på hvordan det er i england, har øks hvis dem begynner å tulle med meg. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se Jeg vil også gjerne flytte til England. Kan jeg også få bo hos deg? Jeg har ikke penger til å betale mat og sånt med, men mitt nærvær veier opp for dette. Men jeg et litt usikker på om jeg kommer inn i England siden det står i passet mitt at jeg er 1,66 m, mens jeg egentlig er 1,65 m Ps1. Tror du de står med målebånd når jeg må gjennom passkontrollen? Ps2. Jeg er vel egentlig 1,64 m så vil jeg bli fengslet hvis jeg prøver å komme meg inn i England? Ps3. Hvis Norge finner ut at jeg har løyet med 2 cm i passet mitt, vil jeg da bli tiltalt for dokument forfalskning? Og hvis jeg gjør det kan jeg søke asyl i England? Ja nei i England er de veldig strenge med cm på passet. Husker da jeg skulle til Amerika,da drev dem og tulla med meg i passkontrollen. Han ene så ut som han var i mafian så de har nok kontakter rundt om kring i verden. Jeg har en anelse om at de har folk i england og da jeg fikk streng beskjed fra passkontrollene i england om at jeg ikke fikk reise til amerika igjen. Men men, bare noe jeg tenkte på. Om du er redd for problemet med pass så er det kanskje greit å komme seg til frankrike først, for så og prøve å få tak i en båt. Da helst en robåt så du ikke kommer på radaren til myndighetene. Er det noe alle vet så er det at i frankrike er mafian over alt. Men men, bare noe jeg tenkte på. Ps1: Drar du med robåt fra Frankrike så kan jeg stå og vente på deg på kaia. Men da må du komme på natta, for jeg får rare meldinger om overvåkning her. Noen tuller fælt med meg nå. Ps2: Jeg har god plass da jeg ikke har andre møbler, men mat og madrass må du skaffe selv. Mc Donalds har billig mat, ellers har vi Lidl her og. Pante flasker er en god ide. Ps3: Kan du kontakte søstra mi? hun skylder meg penger da hun og min far tullet med meg da hun var blitt gravid med negern. Hun sa hun måtte ha kondomer, men da var hun allerede blitt gravid. Alle tuller. Har du hus? For da kan du bo hos meg, så kan jeg ta over 10 % av huset ditt? Ps4: Pante flasker er faktisk ikke en god ide likevel kom jeg på, gå på arbeidsledighetstrygd. Men pass deg, de tuller med deg der og. Men men, bare noe jeg tenkte på. Mine, vil du gifte deg med meg? Ja jeg regner med at jeg har plass til en til i England, men da må du sove på en oppblåsbar madrass som vi handler inn på nærbutikken. Jeg har ikke mer enn 1 stol da, men det går vel greit å sitte på gulvet? Vi kommer til å få det fint. Det er billig i England da, har planer om å investere i en micro. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se. Ps1: Kan du låne meg penger til du kommer? Er arbeidsledig for tiden da jeg overhørte at jeg var forfulgt av mafian og ble tullet med av alle arbeidsgiverne jeg har jobbet for. Måtte flykte i en robåt da jeg ble forsøkt myrdet av familien . Så trenger penger. Ps2: Jeg liker å ta bilder, liker du å ta bilder? Jeg tar bilder av alt og huseierne pleier å tulle med meg dem og. Spent på hvordan det er i england, har øks hvis dem begynner å tulle med meg. Men men, bare noe jeg tenkte på. Vi får se Jeg vil også gjerne flytte til England. Kan jeg også få bo hos deg? Jeg har ikke penger til å betale mat og sånt med, men mitt nærvær veier opp for dette. Men jeg et litt usikker på om jeg kommer inn i England siden det står i passet mitt at jeg er 1,66 m, mens jeg egentlig er 1,65 m Ps1. Tror du de står med målebånd når jeg må gjennom passkontrollen? Ps2. Jeg er vel egentlig 1,64 m så vil jeg bli fengslet hvis jeg prøver å komme meg inn i England? Ps3. Hvis Norge finner ut at jeg har løyet med 2 cm i passet mitt, vil jeg da bli tiltalt for dokument forfalskning? Og hvis jeg gjør det kan jeg søke asyl i England? Ja nei i England er de veldig strenge med cm på passet. Husker da jeg skulle til Amerika,da drev dem og tulla med meg i passkontrollen. Han ene så ut som han var i mafian så de har nok kontakter rundt om kring i verden. Jeg har en anelse om at de har folk i england og da jeg fikk streng beskjed fra passkontrollene i england om at jeg ikke fikk reise til amerika igjen. Men men, bare noe jeg tenkte på. Om du er redd for problemet med pass så er det kanskje greit å komme seg til frankrike først, for så og prøve å få tak i en båt. Da helst en robåt så du ikke kommer på radaren til myndighetene. Er det noe alle vet så er det at i frankrike er mafian over alt. Men men, bare noe jeg tenkte på. Ps1: Drar du med robåt fra Frankrike så kan jeg stå og vente på deg på kaia. Men da må du komme på natta, for jeg får rare meldinger om overvåkning her. Noen tuller fælt med meg nå. Ps2: Jeg har god plass da jeg ikke har andre møbler, men mat og madrass må du skaffe selv. Mc Donalds har billig mat, ellers har vi Lidl her og. Pante flasker er en god ide. Ps3: Kan du kontakte søstra mi? hun skylder meg penger da hun og min far tullet med meg da hun var blitt gravid med negern. Hun sa hun måtte ha kondomer, men da var hun allerede blitt gravid. Alle tuller. Har du hus? For da kan du bo hos meg, så kan jeg ta over 10 % av huset ditt? Ps4: Pante flasker er faktisk ikke en god ide likevel kom jeg på, gå på arbeidsledighetstrygd. Men pass deg, de tuller med deg der og. Men men, bare noe jeg tenkte på. Jeg har også en del erfaring med mafiaen! Jobbet som ris plukker i fjor sommer i Japan. Jeg fikk 10 japansk yen for hver kg ris jeg plukket. Naboene mine var med i yakuza'en (japansk mafia) de hadde dessverre blitt matforgiftet, så jeg byttet vekk 6 bleier mot 1 kg ris. Uheldigvis fikk de bleie utslett så de er nå på jakt etter meg. Hvis du ser de må du si ifra til meg, ok?? Hørte de er i Frankrike nå for å satse på en karriere som snegle plukkere.. Ps1. Jeg drar på flytemadrass da jeg vil bruke den som madrass i huset ditt. Den har stor affeksjons verdi for meg da jeg har arvet den av min mor sin kusine sin halvbror sin stesønn sin fetter sin oldefar sitt tippoldebarn sin bestemor. Ps2. Jeg snakket med din søster men hun tullet noe fælt med meg. Sa hun måtte ha penger til å kjøpe neglesaks, men hun har jo amputert neglene sine. Er bare tull med hun. Din far tullet og så han var min far, men kanskje han ikke tullet for min mor sa min far er en mann og det er jo din far også, så kanskje vi er halvsøstre? Ps3. Siden vi mest sannsynlig er halvsøstre så har du forsørgerplikt for meg. Så da må jeg jo bo gratis hos deg siden loven sier så. Ps4. Jeg får sykepenger selvom jeg egentlig ikke er syk, men legen mine sier jeg er det. Men Kåre som bor inni hodet mitt sier jeg ikke er det, tror legen tuller veldig mye med meg.. Husk å si ifra hvis du ser disse her, de er etter meg.. http://www.bariumblues.com/images/yakuza.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå