Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Jeg er virkelig ikke et kattemenneske. Men det er mannen min. Han har i flere år snakket om at han ønsker seg katt, og nå presser han veldig på for å få meg med på å anskaffe en. Men jeg vil ikke! Jeg synes egentlig katter er ganske ekle, jeg er redd for å bli klort, og jeg hater lukten av kattedo og kattemat. Bare tanken på døde fugler og stålormer og Gud vet hva på trappa gjør meg kvalm. Jeg er rett og slett ikke særig glad i dyr, og særlig ikke katter. Så hva gjør jeg? Bør mannen få en katt, siden han ønsker seg det så veldig, selv om jeg vet at jeg ikek kommer til å bli gld i den?
Gjest sug lut Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Han kan leve uten - du kan ikke spes godt leve med, høres det ut som. Det gjelder jo uansett - enten det er katt, bikkje eller et barn til: den som virkelig ikke vil har siste ord.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Enig med sug lut! Ettersom du har så store motforestillinger når det kommer til å få en katt, så burde mannen din ta hensyn til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå