Gå til innhold

Dere som har solgt gull: Noe poeng å selge en giftering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skilt, og har en giftering i hvitt gull liggende som jeg gjerne skulle blitt kvitt. Den var ikke veldig dyr i utgangspunktet, kanskje 2000 kroner. Er det i det hele tatt noe poeng i å prøve å selge den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på verdien, men du kan jo ta en tur i en foretning å forhøre deg om hva den er verdt.

Fraråder deg å benytte deg av "gulltjenesten Adam" eller hva det nå heter, de gir KJEMPEDåRLIG betalt!! Vært flere saker om det, også kjenner jeg noen som forhørte seg der og andre steder, det er bare lureri.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Singnerer #2

Men har du ei jente eller en gutt som kanskje kan få den? Kan jo smelte den om til noe annet f.eks :)

Skrevet

Takk for tips!

HI

Skrevet
Singnerer #2 Men har du ei jente eller en gutt som kanskje kan få den? Kan jo smelte den om til noe annet f.eks :)

Ja, vi har et barn, men eksteskapet var så preget av vold, både psykisk og fysisk, at jeg ikke ønsker å beholde den ringen i noen form.

HI

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Slik å forstå ja :-/ Da hadde jeg nok solgt den, og antaglig brukt pengene til mat eller noe, hvertfall ikke på noe som kom til å vare lenge, enda ringen blir byttet ut med noe annet, så kan det jo sitte igjen minner fordi du vet hvor pengene kommer ifra :-/

Vondt å lese dette HI :-/ Men godt du er ute av det, og kan bevise at livet går bedre videre :)

Skrevet
Slik å forstå ja :-/ Da hadde jeg nok solgt den, og antaglig brukt pengene til mat eller noe, hvertfall ikke på noe som kom til å vare lenge, enda ringen blir byttet ut med noe annet, så kan det jo sitte igjen minner fordi du vet hvor pengene kommer ifra :-/ Vondt å lese dette HI :-/ Men godt du er ute av det, og kan bevise at livet går bedre videre :)

Takk for gode ord :)

Ja, jeg er veldig glad for at det er over. Egentlig hadde jeg tenkt til å kaste ringen i sjøen eller noe, men har litt for dårlig råd nå (er student) til å være så symbolsk ;)

HI

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Slik å forstå ja :-/ Da hadde jeg nok solgt den, og antaglig brukt pengene til mat eller noe, hvertfall ikke på noe som kom til å vare lenge, enda ringen blir byttet ut med noe annet, så kan det jo sitte igjen minner fordi du vet hvor pengene kommer ifra :-/ Vondt å lese dette HI :-/ Men godt du er ute av det, og kan bevise at livet går bedre videre :)
Takk for gode ord :) Ja, jeg er veldig glad for at det er over. Egentlig hadde jeg tenkt til å kaste ringen i sjøen eller noe, men har litt for dårlig råd nå (er student) til å være så symbolsk ;) HI

å selge ringen og bruke pengene på noe som blir brukt/spist opp kan være like symbolskt vet du ;) Bare tenk hvor fort man spiser maten, og glemmer den :)

Skrevet

Å bruke pengene på bleier må jo være fin symbolikk... ;)

Skrevet

Haha! Ja, dersom jeg får noen kroner for den går de garantert med til mat og bleier! ;)

HI

Skrevet

Jeg fikk 700 for min pappas ring..helt ordinær ring fra slutten av 70tallet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...