Gå til innhold

Hvilken giftering har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bestemme oss for hvitt eller gult gull!

Har lyst på helt enkle glatte ringer, kanskje en pitteliten diamant til meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glatte ringer 4 mm i gult gull.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Jeg har typen helt "vanlig" enkel ring i gult gull, samme har mannen.

Men stort sett alle venninnene mine har i hvitt gull. Så jeg er vel litt gammeldags ;)

Skrevet

Hvitt gull med tynne bordekanter (tror det heter det). Helt enkle og fine :)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Helt samme ring som meg. Godt det ikke bare er jeg som er gammeldags!

God smak har du også :)

Skrevet

Glatt med litt avrundet i vanlig gull. Ikke noe dilldall. Vi er så aktive at vi vil ha muligheten for å pusse dem opp etterhvert. Begges har fått riper. Vi bruker dem hele tiden.

Skrevet

Vi har gult gull og helt glatte :) Jeg var ikke med og valgte de ut, for mannen fridde med de. Men er kjempe fornøyd :) En god klassiker ;)

Skrevet

Er ikke gift enda, men her blir det noe så barnsligt(?) som Ringenes herre ringen :))

Skrevet

Litt "ruglete" Ole lyngaard ringer. Helt enkle men litt kraftige og tøffe. Kjempefornøyd.

Skrevet
Helt samme ring som meg. Godt det ikke bare er jeg som er gammeldags! God smak har du også :)

Og samme som meg :)

Skrevet

Glatte gullringer - 6 mm :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vel, er fortsatt bare forlovet, men skal bruke samme ring når vi gifter oss.

Titan ringer, 8 mm (forloveden er arb.kar, trenger ring som tåler mye, og jeg takler ikke gull, så da ble det titan)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Helt glatte, enkle 3 el 4 mm. M.a.o: vi er sikkert også ganske gammeldagse...

Skrevet (endret)

Hvitt gull, litt flat, med en diamant nedfelt i den.

Endret av Frokostquiz
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Vel, er fortsatt bare forlovet, men skal bruke samme ring når vi gifter oss. Titan ringer, 8 mm (forloveden er arb.kar, trenger ring som tåler mye, og jeg takler ikke gull, så da ble det titan)

Rettelse! de er 6mm! Forloveden drev å skulle bestille med diamanter til meg, men fikk han fra den tanken.

Han hadde fått for seg at jeg bare sa jeg ikke likte diamanter, mens jeg egentlig gikk å ventet på diamantring. Men slik er det nok ikke nei, synes ikke diamant er fint jeg :)

Skrevet

5 mm glatt, gult gull. Jeg ville ha hvitt gull, men samboer mente at da ville folk (les: andre menn) tro at det bare var en vanlig ring, så det var uaktuelt :P synes det var en søt tanke, så han fikk viljen sin :)

Angrer ikke, synes ringen er flott :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...