Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Jeg liker klær som f.eks pomp de lux er veldig fine til snuppa mi på 2! Noen som har tips?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Har ikke hørt om det merket som du nevner, men jeg holdt hvertfall på å gå amok på Bennetton her om dagen. Sååå mye fint..
1down Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Wheat, memini, mini a ture, hjorth, hollys, bock cph, moonkids, colorkids, idaT, smaafolk, katvig, ej sikke lej, aya naya
Firekids Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Roselille.dk Norlie. Me Mini. Miniature. Wheat Sjekk ellers ebay for kupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå