Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Fordeler og ulemper? Vurderer å kjøpe denne- men det fins jo tusen forskjellige andre bæresele også.. Blir kjempe glad for tilbakemeldinger:)
Koala *g07* Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Jeg synes den er enkel å få på selv. Bærer barnet godt. Har ikke så mye å se den opp mot dessverre. Men vil si meg veldig fornøyd
stjertløvetann Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Hadde Babyhawk meitai med første og var veldig fornøyd, men innbilte meg at Manduca var tingen så fikk meg en sånn til andremann, og guess what - det var det ikke.. Syntes den var litt småvrien å få på ifht meitaien, så den har for det meste blitt liggende i skuffa gitt
Hybelkanina Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Jeg prøvde en da jeg skulle kjøpe bæresele, men synes den var tungvinn å få på. Vi endte opp med Close Baby Carrier, en formsydd sele som man bare trer på seg, enkelt og greit. Var superfornøyd med den, kan anbefales å ta en titt på!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #8 Skrevet 21. juni 2012 Beste investeringen vi har gjort på babyfronten!
Ugress Skrevet 21. juni 2012 #9 Skrevet 21. juni 2012 Jeg prøvde en da jeg skulle kjøpe bæresele, men synes den var tungvinn å få på. Vi endte opp med Close Baby Carrier, en formsydd sele som man bare trer på seg, enkelt og greit. Var superfornøyd med den, kan anbefales å ta en titt på! Caboo er jo elastisk. Kan ikke bruke den til ungen er 20 kg. Så den er jo ikke noe alternativ til manduca.
Hybelkanina Skrevet 22. juni 2012 #10 Skrevet 22. juni 2012 Jeg prøvde en da jeg skulle kjøpe bæresele, men synes den var tungvinn å få på. Vi endte opp med Close Baby Carrier, en formsydd sele som man bare trer på seg, enkelt og greit. Var superfornøyd med den, kan anbefales å ta en titt på! Caboo er jo elastisk. Kan ikke bruke den til ungen er 20 kg. Så den er jo ikke noe alternativ til manduca. Nei det har du jo forsåvidt rett i. Close Baby Carrier kan brukes opp til 15 kg, så det kommer jo an på hvor lenge man skal bruke den. Ikke pokker om jeg bærer ungen min i bæresele når han veier 20 kg
Ugress Skrevet 22. juni 2012 #11 Skrevet 22. juni 2012 Jeg prøvde en da jeg skulle kjøpe bæresele, men synes den var tungvinn å få på. Vi endte opp med Close Baby Carrier, en formsydd sele som man bare trer på seg, enkelt og greit. Var superfornøyd med den, kan anbefales å ta en titt på! Caboo er jo elastisk. Kan ikke bruke den til ungen er 20 kg. Så den er jo ikke noe alternativ til manduca. Nei det har du jo forsåvidt rett i. Close Baby Carrier kan brukes opp til 15 kg, så det kommer jo an på hvor lenge man skal bruke den. Ikke pokker om jeg bærer ungen min i bæresele når han veier 20 kg Hehe.. Skjønner det ja Kan den virkelig brukes så lenge? Sjekket ikke antall kilo da jeg kjøpte min, men har sett for meg at den kun kan brukes til ungen er rundt 6 mnd. Eller.. Den kan nok brukes lenger, men er nok ikke like behagelig som manduca når ungen blir tyngre. Close kan vel ikke brukes på rygg heller?
Hybelkanina Skrevet 22. juni 2012 #12 Skrevet 22. juni 2012 Jeg prøvde en da jeg skulle kjøpe bæresele, men synes den var tungvinn å få på. Vi endte opp med Close Baby Carrier, en formsydd sele som man bare trer på seg, enkelt og greit. Var superfornøyd med den, kan anbefales å ta en titt på! Caboo er jo elastisk. Kan ikke bruke den til ungen er 20 kg. Så den er jo ikke noe alternativ til manduca. Nei det har du jo forsåvidt rett i. Close Baby Carrier kan brukes opp til 15 kg, så det kommer jo an på hvor lenge man skal bruke den. Ikke pokker om jeg bærer ungen min i bæresele når han veier 20 kg Hehe.. Skjønner det ja Kan den virkelig brukes så lenge? Sjekket ikke antall kilo da jeg kjøpte min, men har sett for meg at den kun kan brukes til ungen er rundt 6 mnd. Eller.. Den kan nok brukes lenger, men er nok ikke like behagelig som manduca når ungen blir tyngre. Close kan vel ikke brukes på rygg heller? Jo, jeg dobbeltsjekket det nå, og den kan brukes opp til 16 kg, fem ulike bærestillinger, men nei du kan ikke ha den på ryggen - det skal jeg være enig i at er en svakhet hvis man skal bære lenge. Jeg brukte den mest frem til sønnen min var 5-6 mnd, og da veide han ikke mer enn 7 kg, så hvordan den er å bære tyngre barn i har jeg ingen erfaring med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå