Gå til innhold

Hva tenker dere om navnet Josefine ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en veldig fin drøm om fødselen i natt,

hvor jeg fikk en veldig vakker pike.

Piken kunne naturligvis snakke og fortalte at hun het Josefine.

 

Fortalte dette til mannen min, og han likte navnet veldig godt og ønsker å kalle jenta i magen akkurat det..

Selv vet jeg ikke helt hva jeg syntes om det navnet.

 

Hva tenker dere om navnet Josefine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et navn jeg absolutt kunne brukt på mitt barn, kjempefint navn! Hmmm... Kanskje jeg må foreslå det for mannen, dersom det er en jente inni magen min? :)

Skrevet

Nydelig - et veldig søtt jentenavn. Ble også litt inspirert faktisk. Veldig fin drøm du hadde også :)

Skrevet

kjempefint navn, hadde jeg hatt jente i magenså hadde det stått på lista mi!

men jeg har heller oliver, theodor og elias på min liste gitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...