lille_Harepus Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Hadde en veldig fin drøm om fødselen i natt, hvor jeg fikk en veldig vakker pike. Piken kunne naturligvis snakke og fortalte at hun het Josefine. Fortalte dette til mannen min, og han likte navnet veldig godt og ønsker å kalle jenta i magen akkurat det.. Selv vet jeg ikke helt hva jeg syntes om det navnet. Hva tenker dere om navnet Josefine?
:o) :o) :o) Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Et navn jeg absolutt kunne brukt på mitt barn, kjempefint navn! Hmmm... Kanskje jeg må foreslå det for mannen, dersom det er en jente inni magen min?
Juliii Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Nydelig - et veldig søtt jentenavn. Ble også litt inspirert faktisk. Veldig fin drøm du hadde også
Eliane Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 kjempefint navn, hadde jeg hatt jente i magenså hadde det stått på lista mi! men jeg har heller oliver, theodor og elias på min liste gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå