Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Nå har vi bestilt den Sydenturen vi har ønska oss i 3 år nå kan jeg legge meg med et smil ha en fin kveld alle sammen go natt
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Takk, nå blir forumet oversvømt av desperate kvinner som blir gale fordi at de ikke har fått enda, og ikke skjønner at alle får FRA den 25,juni. Håper du får sove godt.. Og at du ender opp med mareritt om gale dibdamer som kaster tøybleier etter deg. Makan!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Og jeg har fått i oktober 2 år på rad så her er det bare å drømme om å få de i "rett" tid i år!!!'
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 #2, hva var det for et merkelig svar da? Kos dere på sydenturen.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 De hadde faktisk sagt dette på radioen i dag at det er flere som får skattepenger i dag så det så....kos deg i syden hi
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Da får du logge deg av dib for en kveld regner med alle får de fortløpende nå,så i morgen kan du nok logge på igjen, go natt
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Tusen takk har prøvd og få til denne turen flere ganger, men alltid følt at vi må kjøpe ny sånn eller sånn først, men ikke denne gangen
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #9 Skrevet 20. juni 2012 Så bra HI Godt at det ordnet seg for noen hvertfall Kos dere masse i syden.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 unner deg dette hi vet selv åssen det er å ikke kunne ha råd til det fordi man må ha det og det først... kos dere masse da:)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 20. juni 2012 #11 Skrevet 20. juni 2012 Skattepengene er ikke sendt ut enda. De begynner freda med å sende ut til bankene, man får de tidligst mandag!! Hilsen en som VET dette;)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #12 Skrevet 20. juni 2012 Jobber du kanskje på skatteetaten tyrkisk pepper?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 20. juni 2012 #13 Skrevet 20. juni 2012 Nei men min søster gjør. Det er faktisk hun som sitter å godkjenner utbetalingene. Når hun sier at de ikke begynner før fredag med å sende ut bilsg( eller hva hun kalte det) så tror jeg nok hun har rett. Pengene vil komme fra mandag av til de som får de i denne omgangen.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #14 Skrevet 20. juni 2012 Ja da lurer jeg på hvorfor det var 26340 kroner som hadde kommet på min konto etter klokken 1500 i dag?og det som er enda mer merkelig da er at det er det samme beløpet jeg skulle få igjen......
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #15 Skrevet 20. juni 2012 http://www.skatteeta...katteoppgjoret/ Fra den 25..., men om HI har fått sine så sier jeg bare så kjekt at det ble sydentur på dere da:) Jeg har ikke tenkt på skattepengene en gang, de kommer når de kommer:) Har heldigvis en god sparekonto til syden ferie osv, og trenger ikke vente på skattepengene:) Men veldig kjekt for dem som virkelig trenger pengene nå!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #16 Skrevet 20. juni 2012 FORUMTROLL!!! Når skattekontoret har behandlet selvangivelsen din, får du et skatteoppgjør. Det inneholder opplysninger om hvilken inntekt det er beregnet skatt av, hvor mye arbeidsgiveren din har trukket i skatt, og om du har betalt for mye eller for lite skatt. Fra 2012 kommer skattepengene og skatteoppgjøret i ”flere omganger”. De fleste lønnstakere og pensjonister får skatteoppgjøret i juni. Dette er de fleste skattytere med forholdsvis enkle skatteforhold. Noen kan likevel få oppgjøret litt senere på sommeren, alt etter når skattekontoret har ferdigbehandlet selvangivelsen. Første utlegg mandag 25. jiuni Dersom du får skatteoppgjøret i juni er fristen for å klage 10. august. Får du skatteoppgjøret senere, er fristen for å klage seks uker etter at skatteoppgjøret er sendt. Hvis du har penger til gode så vil disse bli utbetalt kort tid etterat skatteoppgjøret for deg er klart. De som må betale, dvs får restskatt, har frist på seg for å betale inn til skatteoppkreveren tre og åtte uker etter at skatteoppgjøret er sendt ut. Likevel ikke før 20. august.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #17 Skrevet 20. juni 2012 21:32 er du hi? har du i så fall sjekket på altinn om det ligger skatteoppgjør der på deg som er klart? bare lurer hehe
☆☆☆ Skrevet 20. juni 2012 #18 Skrevet 20. juni 2012 Ja da lurer jeg på hvorfor det var 26340 kroner som hadde kommet på min konto etter klokken 1500 i dag?og det som er enda mer merkelig da er at det er det samme beløpet jeg skulle få igjen...... Festlig.. Beløpet man får oppgitt er uten renter, når pengene kommer er rentene med. Du vil dermed ikke få utbetalt den oppgitte beløpet..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #20 Skrevet 20. juni 2012 Så du klarer ikke regne ut hva rentene vil bli? Det klarer nemlig enhver som har tilgang på kalkulator !
☆☆☆ Skrevet 20. juni 2012 #21 Skrevet 20. juni 2012 Så du klarer ikke regne ut hva rentene vil bli? Det klarer nemlig enhver som har tilgang på kalkulator ! Spørsmålet er hvorvidt man gidder å finne opplysninger om hvilken rentesats som brukes og deretter regne ut for å få vite nøyaktig hva man skal få. Jeg vil tro de av oss som ikke har diagnoser bare venter til pengene er på konto, evt tenker "pluss en hundrelapp eller to..".
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #22 Skrevet 20. juni 2012 Nei, tilgodeskatt ble ikke utbetalt enda, forfallsdato er 25.6. Pengene blir ikke sendt til banken før denne datoen. Hilsen en som jobber i skattedirektoratet, drifter skatteoppkrevernes regnskapssystem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå