Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Har skrevet tusen innlegg om at datteren min er umulignå legge og nekter å sove. Ho vil ikke ligge i senga, ikke være på fanget. Ingenting. Sutrer og gråter uansett. Ho er trøtt som endupp, men bare gråter. Får vel la ho ligge å sutre/gråte litt alene. Vondt å høre på og frustrerende at hver kveld er like jævlig. Har blitt helt ekstremt i det siste? Blir bare verre og verre
Von Hertelhofen Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Oioi, stakkar dere. Det er pyton å høre ungen sin grine. Siden du har skrevet så mange innlegg så har du vel fått massevis av råd og tips uten at det har funket?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Ingen har funka nei. Skrev nettopp innlegg ang. Låsning så skal sende mail til en naprapat vi var hos tidligere og høre om han kan sjekke henne igjen. Hun har endelig sovna nå da uten å ligge å gråte alene. Lot ho gråte i armkroken min istedet
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Jeg gikk på søvnkurs på helsestasjonen. Der var det en helsesøster og en psykolog. Fikk mange gode råd. Kanskje helsestasjonen du går på har noe slikt?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Nopp. Ingenting. De har inge kurs eller noe på helsestasjonen her. Har et bitte lite fødselsforberedende kurs og thats it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå