Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Hvordan ser matplanen deres ut i løpet av en dag. Hva spiser dere til de forskjellige måltid.. Frokost, lunsj, middag og kvelds. Eventuellt mellommåltid Er så matlei, og trenger inspirasjon
Tante_Esel Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 frokost: smoothie (banan, bringebær og cottegecheese) Lunsj: nutrilett eller riskake/knekkebrød med påleg (stortsett leverpostei) Mellommat- mer nutrilett, /mer smoothie,/ en banan,/ eller knekkebrød... Middag: DIv... Lapskaus, kylling, laks, wok osv... (spiser middag rudnt kl 19.00 så spiser sjelden etter det)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Idag: Brødskiver, brødskiver, brødskiver Kjøttboller med potet og tyttebærsyltetøy En is.. er så kvalm om dagen og eter som en hest.. Men ellers kan jeg foreslå: Vaniljekesam med bringebær og blåbær til. Godt og veeeldig sunt.. kan hive oppi et par valnøtter også. Havregrøt med bær Hjemmelagde grove scones/Rundstykker m godt pålegg Salat, bare å bruke fantasien Og sjekke matprat for nye middagstips, lagde hjemmelaget curry en dag og det var snadder
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Frokost: 0,0% yoplait yoghurt i en skål med havregryn og rosiner i, 1 lite glass juice (aqai, tranebær, bringebær, blåbær og drue). Lunsj: Enten to brødskiver eller to knekkebrød med vanlig pålegg, f.eks leverpostei med agurk og paprikaskiver. Mellommåltid: Frukt Middag: 1 porsjon med vanlig middag, alt fra lasagne med salat til fisk og poteter. Helt vanlig tradisjonell mat. Kvelds: Enten to knekkebrød eller noe frukt. Hadde det ikke vært for at jeg kronisk småspiser usunne ting som sjokolade, is, kjeks o.l. mellom måltidene hadde jeg vært ganske sunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå