Gå til innhold

blod i avføringen 6-7mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille har hatt blod i avføringen og jeg er bekymret!

på lørdag hadde han litt blod i avføringen(sammen med slim) i to bleier, og så var alt i orden søndag og mandag.. Tirsdag kom det ganske mye blod i første bleia, og litt mindre i enda en bleie. vi var til legen men han kunne ikke gjøre noe annet enn å vente å se om det ble bedre eller verre, vi skulle se det ann til ut i uka.. nå i kveld hadde han en med enda mer blod i... :(

han har hatt litt problemer med hard mage for en uke siden, så jeg gav han sviskemos på onsdag(for en uke siden i dag, og han har siden hatt løs til normal og "fin" avføring, ikke noe hardt som skulle forårsake rifter.. men hvorfor er det mye blod i noen og ingenting i andre?? bør jeg kontakte lege igjen i morgen? spare på bleiene med blod i?

hjelp?!? han virker helt fin ellers, men om det hadde vert et sår på utsiden som hadde blødd så mye (til å være en liten kropp) så hadde det vært litt størrelse på såret... :( jeg får så dårlig samvittighet av at jeg ikke kan gjøre noe..

han har fått bare mme og litt tynn grøt etter første blodige bleie, for at det ikke skal bli så hard mage før det er normalt igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...