Gå til innhold

Der var begge barna lagt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

trøtte og kranglete etter 9.5 timers dag i barnehagen i dag (ja, de måtte være 1 time ekstra i dag), så de røyk i seng nå, leggetid er normalt kvart på 7 og 7.

tror jeg legger meg innen 10 i dag..andre som er slitne når kvelden kommer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente 8.5 timer mente jeg. fra kvart på 8 til 16.15....

Skrevet

Å, det kan jeg se langt etter. Hvor gamle er de ?

 

Her har eldste to kompiser pÅ besøk, og de er ute og sykler i gata. Minsten er ihvertfall dusjet og nesten klar for kveldsmat.

 

Her er det ikke alenetid før kl 22 ca.

Skrevet

De er 3.5 og 5.5 år:)

HI

Skrevet

Her har lille på 1,5 lagt seg. De på 3 og 5 er ute og klipper gresset med pappaen,-de koser seg skikkelig:) Det er deilig med alenetid sammen med barna sine. Nå skal jeg ta meg en kaffe og en koselig prat med datteren på 15:) Hun legger seg nok lenge etter oss....

Skrevet

Mine la seg også litt tidlig i dag.. tenkte det kanskje ble for tidlig, men stille ble det ;) Deilig, hehe..

 

Har kanskje noe med at de har begynt å vekke hverandre tiiiidlig for tiden og sliter seg nesten ut før de skal i bhg :P

Skrevet

Tvillingene på 2.5 la seg som vanlig 18.30.

Ble levert i bhg 0730 i dag og var med på sommerfest i bhg til eldste så var ikke hjemme før 1730. Totalt utslitt.

6 åringen er oppe enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...