Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 trøtte og kranglete etter 9.5 timers dag i barnehagen i dag (ja, de måtte være 1 time ekstra i dag), så de røyk i seng nå, leggetid er normalt kvart på 7 og 7. tror jeg legger meg innen 10 i dag..andre som er slitne når kvelden kommer??
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 mente 8.5 timer mente jeg. fra kvart på 8 til 16.15....
Serepta Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Å, det kan jeg se langt etter. Hvor gamle er de ? Her har eldste to kompiser pÅ besøk, og de er ute og sykler i gata. Minsten er ihvertfall dusjet og nesten klar for kveldsmat. Her er det ikke alenetid før kl 22 ca.
magica fra tryll Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Her har lille på 1,5 lagt seg. De på 3 og 5 er ute og klipper gresset med pappaen,-de koser seg skikkelig:) Det er deilig med alenetid sammen med barna sine. Nå skal jeg ta meg en kaffe og en koselig prat med datteren på 15:) Hun legger seg nok lenge etter oss....
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Mine la seg også litt tidlig i dag.. tenkte det kanskje ble for tidlig, men stille ble det Deilig, hehe.. Har kanskje noe med at de har begynt å vekke hverandre tiiiidlig for tiden og sliter seg nesten ut før de skal i bhg
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Tvillingene på 2.5 la seg som vanlig 18.30. Ble levert i bhg 0730 i dag og var med på sommerfest i bhg til eldste så var ikke hjemme før 1730. Totalt utslitt. 6 åringen er oppe enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå