Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Oj. Tommy, Ronny og Jonny.... Samme kategori alle sammen.
Light of my life Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Skjønner ikke at noen gidder å spørre om meninger ang navn her. Man er uansett dømt til å være enten harry eller whitetrash, hvis ikke navnet er Ingrid eller Kristian da (Kristian med K, det er viktig). Og dersom dette var nok en tulletråd for å provosere, så begynner det egentlig å bli ganske kjedelig. Gjesp.
bamby Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Tommy er mye finere enn Ronny som er et røvernavn:)
Lettie Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Jeg kjenner bare kjekke, fine, flinke Tommy-er, så for meg er de navnet fint
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Navn som slutter på Y har et litt harry preg over seg hos folk flest, er mitt inntrykk. Det var den gamle varianten av litt annerledes og amerikaniserte/engelske navn... da, hvis man skulle slå på stortromma (70 tallet) så valgte man da navn med Y ending og gjerne dobbel bokstav i navnet som Ronny, Tommy, Benny osv... Mens man i dag har helt andre varianter av mer internasjonale navn. Det er for kort tid siden til at det er kult igjen, men det blir vel med tiden. Forøvrig så har jeg noen i familien som heter Tommy så liker i grunnen navnet. Men liker bedre Tom eller Thomas.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Det var ikke tull nei. Har ett barn som heter det. Ville bare se hva folk syntes. Jeg visste ikke at det var "harry" før jeg leste det her inne. Synes selv navnet er flott Hi
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #9 Skrevet 20. juni 2012 Det er et grusomt harry navn. Et navn som virkelig signaliserer arbeiderklasse og lav kulturell kapital. Det er på nivå med navnene Harry, Ronny, Roger, Kenneth osv. Ikke gi noen det navnet!
Gjest sug lut Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 Jeg synes det er veldig hyggelig, sikkert fordi jeg bare har truffet hyggelige Tommyer. Bare pass på å gi ham en tiger!
Von Hertelhofen Skrevet 20. juni 2012 #11 Skrevet 20. juni 2012 Jeg får bare gode assosiasjoner. Fint navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå