catva Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Forrige fødsel gikk vannet om morgenen etter en varm dusj. Har litt panikk for at det skal gå denne gangen også, særlig hvis jeg er ute og farter ute et sted. Kan jo ikke bare sitte hjemme og vente på at vannet skal gå heller.
b_a_b_y_ Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Første fødsel gikk vannet i sengen en morgen. Ca 2 dager over termin. Ved andre fødsel hadde vi vært å sett Avatar i 3D på kino, da jeg gikk ut av bilplassen på gårdsplassen hjemme gikk vannet. Denne gangen 19 dager før termin.
enda et lite gull Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 var på kontroll på sykehuset i uke 38, da jeg ikke hadde kjent noe liv de siste dagene... der fikk jeg vite at jeg hadde 2 cm åpning, men gynekologen sa det kunne ta 1 -14 dager før noe skjedde, men de ville ha meg og babyen der til observasjon over natten. men klokken 12 gikk vannet og riene kom kjapt etter! så jeg var på sykehuset da vannet gikk
tre håpefulle Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Første gang kikk vannet i uke 32 da jeg hadde vært på toalettet, når jeg reiste meg fortsatte det å renne, men jeg skjønte fort at det var vannavgang og ikke mer urin.. =) Med nummer to så gikk vannet da jeg var inne på sykehuset for en sjekk en dag over termin. Mens hun kjente på åpningen med fingrene, så merket jeg et puff, og vannet gikk. =)
krille Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Med første gikk vannet tre uker før termin. Det gikk i bilen da jeg var og hentet pappaen på fest i de sene nattetimer. Forrige gang gikk jeg ti dager over termin for vannet gikk ca kl 2 på natta. Jeg hadde lagt meg og skulle reise meg og gå på do når det plutselig sa splæsj.. Blir spennende å se denne gangen om det skjer før eller etter termin.. Hører de sier nr 3 kan være en luring
Bamsemams74 Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Vannet har gått med begge mine til nå. Første gang gikk det da jeg skulle opp av senga en søndagsmorgen, to dager før termin. Andre gangen våknet jeg av at vannet gikk klokka 4 om natta, 10 dager før termin. Nå venter jeg spent på nr. 3 og tenker litt det samme som deg... tenk om det går på butikken eller noe sånt...!
Marsipanmor Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Hos meg gikk det på natta sist.. våknet plutselig og knepp sa det.. spratt opp og da sildret det nedover bena.. er også litt redd for at det plutselig bare skal gå på butikken eller noe denne gangen..
M1975 Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Vannet mitt gikk hjemme i sengen, midt på natten, etter å ha hatt rier i ca. 10 timer. Da bar det rett på sykehuset og kom inn med 5 cm åpning:) Det var en sånn " kneppe-følelse" før det fosset en varm stor dam ut..... Var lett å skjønne at det var vannet kan du si:)
lille_Harepus Skrevet 20. juni 2012 #9 Skrevet 20. juni 2012 Vannet mitt gikk hjemme, midt på stue gulvet to uker før termin.
Noregsgard Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 Vannet gikk i senga i 2-tiden på natta. Fikk ikke sove, og var veldig rastløs og urolig i kroppen. Plutselig hørte jeg et lite "knepp" og vannet fosset ut. Sammen med vannet kom også første rie, så jeg var aldri i tvil om at fødselen var i gang.
Nurse77 Skrevet 20. juni 2012 #11 Skrevet 20. juni 2012 Blander meg inn fra et annet forum:-) Med førstemann gikk vannet i senga ca kl 6 på morgenen 13 dager før termin. Bare litt kom i senga. Det rant deretter jevnt. Med nr to gikk vannet også i senga (hadde akkurat vært på do og da jeg la meg igjen kjente jeg en mens-murring og så kjente jeg at det rant noe ut.) Også nå var det liten mengde til å begynne m. Kom mere jevnt utover. 20 dager før termin.
VenterPåNr.2 Skrevet 21. juni 2012 #12 Skrevet 21. juni 2012 Vannet gikk på tur til badet, fra sengen kl 22.30 ca, i uke 38 lurer på hvordan denne fødselen starter
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 21. juni 2012 #13 Skrevet 21. juni 2012 Vannet gikk midt på natta da jeg reiste meg for en tur på do, hadde vel tatt ca fire skritt fra senga mot døra da det sa knepp. 12 dager over tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå