Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Er det veldig vanlig at alle danser pardans i bryllup?
It's all about me Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har vært i to bryllup uten noe musikk eller dans overhode. Det var triste greier det. Men ellers er det vanlig å ha dans, men ikke noe tvunget med danseplikt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Det er veldig vanlig, men ingen absolutt regel. Vi hadde for eksempel ikke det :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Takk for svar begge to Hva gjør man hvis det ikke er dans? Er det mange bord man sitter og hygger seg ved da, eller gjør man evt andre ting? Har hørt at noen har leker?,men det er kanskje ikke så vanlig. Mye rart en skal lure på
Darwina Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har aldri vært i bryllup der det er pardans,det begynner å bli noen stk nå.
Tøffe Tøflus Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Siste bryllupet jeg var i (til min bror) var det ikke dans, men brudeparet arrangerte quiz ved bordene mens folk spiste kaffe og kaker.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Takk for svar begge to Hva gjør man hvis det ikke er dans? Er det mange bord man sitter og hygger seg ved da, eller gjør man evt andre ting? Har hørt at noen har leker?,men det er kanskje ikke så vanlig. Mye rart en skal lure på Ja, man sitter ofte ved et bord og kjeder seg. Ikke at pardans hadde gjort det hyggeligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå