Gå til innhold

Er ikke dette bare litt dumt av han, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår skal ha sommerfest i barnehage i morgen. Spurte barnefar om han hadde lyst å dra dit.. Han sa han hadde jobb så han kunne ikke komme siden det er i arb.tiden hans. Så spurte jeg en venninne om hun kunne komme dit. Hun er gudmor til min datter og jeg hadde ikke lyst å dra alene:) Hun blir med sa hun.. Så sender barnefar mld idag at jeg skal droppe å dra på sommerfesten siden han har lyst å dra, og han tydeligvis ikke har lyst å dra dit mens jeg er der..Sa jo at han også bare kan komme, men det var tydeligvis et problem. Så hva, skal jeg droppe slik at han kan dra, kun for at det er et problem for han?! Eller bare dra dit, så får han komme om han vil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra dit, og la han kommer om han vil.

Skrevet

Siste alternativ. Dra dit, og la ham komme dit om han vil.

Dersom han skal få lov til å "styre deg" såpass framover, så vil det bli maaaaange vanskeligheter for deg. Tenk bare på alle sommeravslutningene, foreldresamtalene, konfirmasjon, juletrefester osv, osv. som ligger framfor dere.

Nei, her støtter jeg deg 100 % i å dra på festen, vær den voksne - og la det store barnet dukke opp hvis han ønsker eller ikke. Hvis han ikke kan være på samme arrangement som deg er det hans problem, ikke ditt.

Gjest sug lut
Skrevet

Selvsagt skal du dra. Om han ikke takler å være der med deg så får han la være, men det er du som er tilstede i ditt barns liv høres det ut som, og da er det viktig for henne og for deg at du er der når du kan, ikke innretter deg etter en far som tydeligvis ikke er av de modneste.

Skrevet

Hvis datteren din bor til deg fast, synes jeg du skal dra om du ønsker det. så er det opp til barnefar om han kommer eller ikke:-)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg hadde nok reist selv uansett hva, så fikk han komme om han ville, han bør da virkerlig klare å være på samme plass som deg for en mindre periode, for at ungen deres skal ha en fin dag, med en sjelden anledning av begge foreldrene tilstede.

Skrevet

Takk :) Ja, hun bor hos meg fast og det er jo jeg som har kontakt med barnehagen hver dag for å si det sånn. Tenkte bare det var en fin anledning for barnefar å bli litt mer kjent med datterens barnehage. Han har kun vært der når han har hentet henne noen få ganger ( Hun har gått der et år og har begynt på ny avd til og med)

Jeg går så får han heller komme om han vil..

Skrevet

Si til han at du vil dra fordi barna trenger å ha både mor og far på samme events igjennom oppveksten!

Det vil være veldig kjipt for dem å aldri ha både mamma og pappa tilstede på forestillinger og avslutninger.

Minn han på at barna er glad i begge og trenger begge tilstede.

Det er en stor kamel han bare må svelge for barna sine.

Gjest mich88
Skrevet

For all del, du må ikkje bry deg om det han seier :) Dra du, so får han bestemme sjølv om han vil eller ikkje!

Skrevet

Trist for ungen å ha foreldre som ikke kan kommunisere. Det handler om barnet. Om dere ikke vil dra på kino ilag, så ikke dra. Om dere vil dra i barnehagen, så dra!

Syntes du skal dra. Du skal ikke droppe noe bare fordi han plutselig har lyst likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...