Prøverpåentil Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Eller slenger dere den rett i panna når dere skal lage?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Er det mye fett strimler på den fortsatt, så rensker jeg den hvertfall..
Prøverpåentil Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2012 Det er så mange som bare legger den rett i panna.. syns det er så sykt ekkelt med alle blodrestene og den "flappen" som er der. Men når jeg renser så forsvinner jo halve fileten
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Det er så mange som bare legger den rett i panna.. syns det er så sykt ekkelt med alle blodrestene og den "flappen" som er der. Men når jeg renser så forsvinner jo halve fileten Trenger ikke ta bort flappen, bare fkjær ut senen der.
PeppaPig Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Ja jeg renser den, syns det er litt ekkelt å ikke gjøre det
Gjest @---;- Skrevet 20. juni 2012 #9 Skrevet 20. juni 2012 Det er så mange som bare legger den rett i panna.. syns det er så sykt ekkelt med alle blodrestene og den "flappen" som er der. Men når jeg renser så forsvinner jo halve fileten Hvis vi tenker på samme ting, (den lille løse "flappen" på underskrev av fileten,) så er faktisk den "flappen" indrefileten på kyllingen :-D
Lotta27 Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 Jeg fjerner nesten "halve" fileten Ellers orker jeg ikke tanken på å spise kyllingfilet, men jeg er nok litt sær når det gjelder blod,fett og sener.
MillaCamilla Skrevet 20. juni 2012 #12 Skrevet 20. juni 2012 Fjerner det "bruskfettet" der hvor det er "klippet" av, synlig fett og senen.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #13 Skrevet 20. juni 2012 Fjerner det "bruskfettet" der hvor det er "klippet" av, synlig fett og senen. Bruskfett??? Hvor funner du bruskfett på en kyllingfilet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå