Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Jeg blir ikke overrasket over hva som kan komme fra denne kanten, men en smule sjokkert, kanskje... Aller mest redd, egentlig. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.8210931
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Denne kolonien med Frp-velgere som har slått seg ned i Spania - er de integrerte og lever som spanjoler da? Hva med å leve som man lærer? Men det er noe Frp'ere aldri har vært flinke til.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Er faktisk helt enig med han jeg. Ønsker ikke asylsØkeren å lære seg norsk, jobbe for egen intekt og itegrere seg, så har de ikke stort her til lands å gjØre.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Haha, sier det samme., Hva er galt? Den parten med skylder barnebidrag samt å ikke få kle seg som man selv vil er latterlig, men resten hørtes da ganske fornuftig ut. Er det ikke en selvfølge at når man integrerer seg i et nytt land bør man ha plettfri vandel, følge kulturene i landet, skaffe seg jobb/utdannelse og lære språket? Mener å ha lest et sted at i Danmark må utlendinger lære seg språket, ellers blir de sendt ut av landet?! ( Med forbehold om at jeg har lest feil) Forøvrig stemmer jeg ikke FRP og ihvertfall ikke AP.. Norske politikere er latterlige, derfor stemmer jeg heller blankt:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Er delvis enig, men syns de kan få beholde klærne sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå