Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Jeg merker det blir verre og verre å svelge slikt, jo eldre man blir... http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article6114500.ece
Koala *g07* Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Tankeløshet av ungdom som kjeder vettet av seg. Det er skremmende hvilke holdninger det er rundt om.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Tankeløshet av ungdom som kjeder vettet av seg. Det er skremmende hvilke holdninger det er rundt om. Det skal mer enn bare tankeløs ungdom til for å gjøre noe slikt. Dette er gjennomført ondskapsfulle drittunger som har lært seg null og niks om empati hjemmefra. Tviler på at de kommer fra møblerte hjem noen av dem etter bildene å dømme.
Koala *g07* Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Tankeløshet av ungdom som kjeder vettet av seg. Det er skremmende hvilke holdninger det er rundt om. Det skal mer enn bare tankeløs ungdom til for å gjøre noe slikt. Dette er gjennomført ondskapsfulle drittunger som har lært seg null og niks om empati hjemmefra. Tviler på at de kommer fra møblerte hjem noen av dem etter bildene å dømme. Jeg vet sannelig ikke lenger jeg. Føler mange gjør ting for oppmerksomhet, blir revet med av andre. Dessuten, om du er fra et møblert hjem er det ikke gitt at du er en fryd av et barn!
Musemorbr / Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Jeg får helt vondt i meg... Og politiet har som vanlig ikke kapasitet. Jeg håper de har foreldre som tar tak i dette, om ikke politiet gjør det.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Jeg får helt vondt i meg... Og politiet har som vanlig ikke kapasitet. Jeg håper de har foreldre som tar tak i dette, om ikke politiet gjør det. Politiet kommer til å ta tak i det selv om de ikke hadde ressurser den dagen de ble drept..De har bilder og film av guttene og de bor mest sannsynlig i Svolvær så funnet ,de blir de.
mrsrogaland. Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Dette blir det flotte menn av... Mangel på empati hos de ungdommene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå