Gå til innhold

tr og el etter p-sprøyte slutt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må bare hører litt med dere:) jeg gikk på p- sprøyta i 6 mnd, skulle tatt ny nå i slutten av april, fikk tr i slutten av mai, blødde i 2 uker.. kan jeg forvente el nå da, siden tr har kommet eller kan det ta lang tid før den er i rute?

jeg gikk på p- sprøyte for mange år siden og når jeg sluttet da, tok det nesten ett år før jeg fikk tr tilbake..

bare lurer på om det er noen andre med p- sprøyte erfaringer her som kanskje kom kjapt i rute;) hehe

• 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min siste sprøyte gikk utt 25 desember 2012, fikk mensen nå for en uke siden, har kraftige blødninger og jeg lurer selv på om dette vil ta snart slutt før jeg kan få EL. Mens jeg gikk på den så startet jeg med kobberspiral noen måneder før der. Da ble det langvarige blødninger delux, så jeg fjernet den i januar og fikk tilbake mensen nå, må nok bare smøre med tålmodighet :-3

Skrevet

Vanskelig å si. Etter at jeg sluttet med sprøyta da vi skulle ha nr en tok det et år før jeg ble gravid, enda mensen kom raskt tilbake og var regelmessig. Kan være lurt å smøre seg med tålmodighet ja, for hormonene kan henge i en stund :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...