Gå til innhold

Tips til hemoroidekrem mot SÅRT rumpehull..???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til en hemoroidekrem mot sårt rumpehull, jeg har IKKE hemoroide, MEN et skikkelig sårt rumpehull akkurat nå...så trenger en krem, pluss at jeg skal kjøpe babyservietter for å tørke meg med etter bomelom-besøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk heller zink salve...

Skrevet

Det hjelper ikke helt garantert med noen tips om hvilken hemoridekrem du bør bruke, for apotekene er snart tomme for alle. Salget har økt enormt, og produsentene klarer ikke levere nok, så du må nok uansett ta til takke med den kremen de h ar igjen der du bor... Desverre. Men ja, sink er bedre.

Skrevet

Inotyol til voksne som til barn :)

Skrevet
Det hjelper ikke helt garantert med noen tips om hvilken hemoridekrem du bør bruke, for apotekene er snart tomme for alle. Salget har økt enormt, og produsentene klarer ikke levere nok, så du må nok uansett ta til takke med den kremen de h ar igjen der du bor... Desverre. Men ja, sink er bedre.

Det er da ikke økt salg som er årsaken til tomme hyller (for så stor økning i salg er det ikke). Råvaremangelen kommer av problemer med å skaffe råvarer (som igjen skyldes helt andre forhold der det blir utvunnet).

Skrevet

Bruk ac3 comfort før avføring. Det hjelper med å smøre bakenden, slik at man ikke blir riktig så sår av selve bommelommingen :) Eller zink, aselli el. inityol som andre nevner.

Skrevet

Takk for alle svar :)

Vil zink salve være tilstrekkelig,altså??

Skrevet

Er du sikker på at du ikke har sopp? Da kan man få prikklignende kløende/sviende utslett rundt anus. Merkes spesielt når man tisser, men dersom det er ille kan det merkes i det vanlige også.

Da hjelper kun soppdrepende middel som Canesten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...