Gå til innhold

Hønefoss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flytter til hønefoss i løpet av sommeren, er ikke så kjent der.. Hvordan er det med busser, spisesteder, kafferier osv? Og utesteder på kvelden, har dere noen anbefalinger? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdens navle er det jo ikke, hvor i byen skal du bo? Nok av kaféer, Alfred er vel det beste utestedet (de andre er litt vel mye rølp...). Stort nytt kjøpesenter, og skoler og bhg er bra.

Skrevet

Takk for svar :) Skal ikke bo så langt fra sentrum egentlig, men jeg er avhengig av buss, da jeg ikke har somla meg til lappen :-) Barnehage er rett ovenfor huset vårt omtrent, så det er jeg veldig fornøyd med :) Vet dere om bussene er senka, så jeg kan gå inn med barnevogn? Også er jeg veldig glad i å dra å drikke kaffe, er det egne kafferier på en måte eller? :) Det er mye rølp altså? Nå liker ikke jeg meg på sånne skikkelige discoteker akkurat, gjerne litt mer rolig :-)

Skrevet

Det er Baker Narum i gågata, og kafé nede ved taxisentralen (Clint - litt utested også tror jeg), kafeer på senteret så klart, gamle fengselet er blitt populært, Kooperativen har utested med aktiviteter, Quiz og fotballkamper og ølsmaking (finn dem på Fb, de legger ut mye info der). Bussene vet jeg ikke så mye om :)

Også er det jo kino der! Og kebab og Peppes og det ene med det andre :)

Skrevet

Så fint da, høres veldig bra ut ! :)

Tusen takk for info :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...