Gå til innhold

Reiser alle på ferie hvert år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis ikke, er det noen spesiell grunn? Vi reiser ikke på ferie i år, det er ikke pga økonomi, men fordi jeg er høygravid og vi har en del å gjøre i leiligheten før nestemann melder sin ankomst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke reist på noen større ferie de siste årene. Pga graviditet, unger, flytting etc. I år skal vi! Jeg syns ikke noe om å reise på en stor ekspedisjon når man egentlig ikke orker, eller ungene ikke vil ha noe utbytte av det. Vi har mange år i fremtiden hvor slikt kan prioriteres.

Skrevet

Vi reiser på ferie hvert år, men det er ikke nødvendigvis så langt eller dyrt. Enkelte år koster det omtrent det samme som om vi skulle vært hjemme + drivstoff.

For barnas del kan det like gjerne være teltur i nærmeste skog noen dager som sydenturer o.l.

Skrevet

Ja, det gjør vi. Noen ganger langt, noen ganger kun hytta! Vi elsker å reise så er aldri noe ork:-)

Skrevet

Vi er ikke så glad i å reise, og synes det er deilig å være hjemme når vi først har fri...vil heller ha late dager hjemme og kose oss ute i Oslo :)

Gjest Miryks
Skrevet

Vi har ikke vært på et par år. Vi gidder rett og slett ikke. Nå skal jeg bort et par uker med ei venninne senere i sommer, så jeg får en slags ferie. Gubben skal til svigers med ungene :)

Skrevet

Vi reiser på ferie hver år ja. Som regel til syden 1 gang per år, og så alltid på hytta etc. Et år reiste vi 2 turer til syden, en i mai og en i aug/sep..billige turer før og etter skoleferien:=)

Skrevet

Vi er så heldige å ha en stor familieeiendom på sørlandet, med egen strand, brygge og stoor hage.

Der har jeg vokst opp hver sommer med kusiner og fettere. Er veldig glad i det stedet, og vil at sønnen min skal ha like idylliske sommerminner derfra som meg.

Dessuten er det nær dyreparken, så vi er innom der også hver sommer.

Så hittils har vi vært der hvert år, han er straks 5. Vi har ganske trang økonomi, men håper til neste år at vi kan ta en ukes tur til spania e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...