Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Potetstappe, brun saus, grønnsaker og tyttebærsyltetøy, nam
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Hørtes digg ut :-D Kanskje vi lager det idag, har masse svenske kjøøttbullar
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Godt å servere dem som på Ikea, potetstappe, fløtesaus og tyttebær. Om jeg blander den frossengrønnsaksblandingen med erter, mais og små terninger med gulerøtter i potetstappen spiser faktisk ungene grønnsaker også
Soon to be mum Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Jeg liker også hjemmelaget potetstappe og brun saus/fløtesaus med grønnsaker og tyttebørsyltetøy. Det er en klassiker. Ellers kan du også ha ovnsbakte potetbåter (lage selv, mye bedre enn å kjøpe) og rømmedressing (feks den nye som er kommet fra Toro med pepper og lime i sånn todelt pose, kjempegod) og wokede grønnsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå